- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
SUV má podobně velkou nádrž jako autobus?!?
Které SUV a který autobus?
Až opadne prvotní zájem, bude elektrobus stačit.
Jinak tomu honu za "ekologickým" pohonem moc nefandím, klasický malý autobus s EURO 6 pohonem musí bohatě stačit. Ten elektrobus je strašná přítěž.
Jen pro představu: linka má nějakých 15,3 km. Z Tanvaldu je trvalé stoupání v délce cca 14 km s celkovým převýšením 420 m, z toho prvních necelých 8 km to je intenzivní stoupání s převýšením 300 m. Pro srovnání, když se teď v Praze testuje elektrobus nebo objektivně řečeno parciální trolejbus, tak se mu na intenzivní jednokilometrové stoupání musela postavit trolejbusová trať.
Pokud by ten zkušební provoz elektrobusu nevedl z Tanvaldu, ale třeba z Kořenova, bylo by to pro elektrovýzbroj evidentně mnohem příznivější, ale takhle se aspoň vyzkoušela silná zátěž což je dobře, protože jak je v článku uvedeno hlavní smysl linky je v ucelené trase již z Frýdlantu (ještě minimálně v roce 1992 odtud jezdila linka až do Harrachova). To ovšem znamená projet stejný krpál jako z Tanvaldu, akorát z druhé strany hor.
Elektrobus je tedy z aktuálního ekologicko-módního hlediska in, ale z praktického je výškový profil trasy stavěný na zde nereálnou trolejbusovou trať, ne však na bateriový provoz.
SRANDISTI!!!
Elektrobus má 16 míst k sezení a 13 k stání... to je 29 osob!
V Tanvaldu nastoupilo dokonce 30 osob!!! Obrovská zátěž 80 kilo navíc...
Jestli ty baterie neváží víc než přepravované osoby...
Také je otázkou, jak velké to má baterie. Ono ta baterie může mít i hodně přes tunu a když se k tomu přidají i cestující a táhlý kopec a k tomu i vedro, tak to dopadne, jak je v článku uvedeno.
Jo to je ta skvělá elektromobilita
Turistické autobusy pro turisty co jsou líní na krok, dobře jim tak že se mačkali.
"Vozy přepravily více než 550 pasažérů." To není moc ne?
Zeptal bych se jinak: "Není to málo, Ivane Pavloviči?"
Protože celý ten nápad mi přijde jako od Cimrmana...
Autobus pro 29 pasažérů a nastoupilo 30 lidí.
Prostě tudy jak se říká cesta nevede. Na baterky se po horách jezdit nedá. Kdy si ti "ekologové" přiznají že některé věci je lepší nechat funkční tak jak jsou.
Dá. Otázka je za jakou cenu.
Že v jednom modelu podcenili chlazení, neznamená, že to tak musí být u všech.