RECENZE: Nostalgikům a dětem Velké dobrodružství Čtyřlístku sedí

Animovaná novinka Velké dobrodružství Čtyřlístku by měla dostat tolik různých známek, kolik věkových skupin potká v kině. Ale cílí na nejmladší diváky, z jejichž pohledu sahá nad průměr.
Foto

aspoň to není výtvarně zmutovaný jak hurvínek, z kterýho se stal mutant harvie. na toho se nikdy nepodívám. na todle jo R^

0 0
možnosti

Ono ekologické poselství ve Čtyřlístku bylo vždycky. V jednou z mých nejoblíbenějších dílů potká Čtyřlístek pana Bruchničku, zástupce cestovky pro cestování v čase. Popletená cestovka klidně pošle do středověké Prahy turisty oblečené ala Flinstoneovi (za pralidi) takže je z toho ostuda a Myšpulín konstatuje že v historii se moc nevyznají... a tak Čtyřlistek poprosí Bruchničku aby je vzal do budoucnosti. Z Třeskoprsk je futuristická metropole - a když se jdou podívat do lesa, tak zjistí že stromy jsou z umělé hmoty - a totéž platí o borůvkách. Čtyřlístek se ptá Bruchničky jestli tu opravdu není nikde pravý les - ale ten odvětí že pravý les nezná. Končí to tim že čtyřka opéká u domečku špekáčky a spekuluje co to vše mělo znamenat - a dospějí k názoru že je Bruchnička chtěl varovat jak by to mohlo dopadnout když si lidé nebudou vážit přirody. Jinak motiv umělého lesa a megapole je i v další čs. Legendě - Krtkovi (Krtek ve městě) a ve sci-fi komedii Srdečný pozdrav ze zeměkoule (UFOni Lasica a Satinský navštěvují umělý les s mluvící "Křišťálovou studánkou", střezený vrátnym Lábusem s otvirackou od-do. Vše to spada do polovicky 80.kdy se začíná ekologie a enviromenrálni výchova i v ČSSR brát v potaz...

3 0
možnosti

Nebo když jim ve čtyřlístku přijeli návštěvníci z budoucnosti (ti sourozenci, jména nepamatuji) a vůbec neznali ani živé květiny, ani reálné jídlo

0 0
možnosti

"Ale cílí na nejmladší diváky, z jejichž pohledu sahá nad průměr."

To se paní Spáčilová při psaní recenze opravdu radila s dětmi??

0 0
možnosti

Výtvarně to je určitě posun k lepšímu.

Proč ale všude musí být ta ekologická masáž?

1 0
možnosti

P37e71t84r 90M67a47c45h

4. 4. 2019 11:36

Protože je to mimořádně důležité téma. Jestli se nezačneme chovat ekologicky, vyhubíme sami sebe.

4 0
možnosti

Já bych si tu recenzi ještě dvakrát přečetl, než bych ji vydal...

0 0
možnosti

Mirka opět shazuje věci, které prostě k tomuto žánru patří a samosebou si opět odporuje nadpis a článek. Nejdřív zmíní, že sedí nostalgikům a dětem, aby pak v hlavičce zase ty nostalgiky vypustila. Jinak je pochopitelné, že to bude pro děti a nostalgiky, protože děti mají rády všechno, nostalgici vzpomenou....současná generace nultého desetiletí na tom odkojená není, tak to tolik nedocení.

Že čtveřice používá moderní věci? Však aby ne, i komiks se musí posouvat a nezůstávat v jedné éře, ostatně v komiksech se ty moderní věci taky používají. Je to tak všude....Batman se v komiksech za 90 let posunul s technikou, Simpsonovi se v seriálu taky přizpůsobují době a nejsou zamrznutí v osmdesátých.

7 3
možnosti

Deti nemaji rady vsechno.