- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ať jsou v klidu, žádnou podobnost tam nevidim...
Vodní šaty oblékla již v roce 2007 Gisele Bundchen pro Ipanemu(http://www.justjared.com/photo-gallery/595961/gisele-bundchen-water-dress-02/).
ale v tom istom roku už mala vodné šaty aj Mattoni v reklame
Ta voda byla malo pruzracna a to v obou reklamach.
Pokud má firma stejné vlastníky a jen se naoko tváří, že ne pak nikdo nic nekopíruje jen dcera mateřské firmy půjčila jiné dceři mateřské firmy formát reklamy. Je to stejné jako by jste se zabývali tím, že v reklamě T-Mobile CZ a T-Mobile De se používá stejný zvuk tdddtdáá.
Když se podíváme na Soukupovou a na tu Bosenku, tak je vidět rozdíl mezi top modelku a tou druhou. Tedy není to žádná konkurence.
Všechno se kopíruje, auta, modní oblečení, mobily na a teď reklama. Reklama je asi to poslední, co by mi vadilo.
Doufám, že vysoudí miliardy - například já při podnikání každého zdravím: “Dobrý den”.
Teď jsem byl v několika firmách a zjistil, že to okopírovali...
A vrchol drzosti byl, když se mi jeden zamestnanec té firmy vymlouval, že to prý není krádež duševního vlastnictví, ale prý ho to naučila v dětství matka :-D
Obávám se že na stejný námět si mohou natočit reklam kolik chtějí. Myšlenku jako takovou chránit nejde. Jen provedení.
Právní kroky na ochranu autorských práv?
Když reklama začne pohledem na budovu, porušuje autorská práva - to jsme to dopracovali.