- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Silničáři jsou podle něj vyrozuměni, venku mají všechny 4 sypače
Pred zimou vsude rikal,ze jsou silnicari na to pripraveni.
Tu samou trasu jsem jel dnes taky a ačkoli to na německé straně bylo o něco lepší, ta česká rozhodně nebyla "led", jak píšete. Sypačů jsem viděl víc na české straně.
Pardon, měla být reakce na příspěvek níže.
No, přezouvat to v těch -4°C nebyla žádná radost.
k tomu prvnímu videu z Kraslic - pod tím kopcem je značka už x let. A to užij zimní řetězy - stojí tam ať je léto, nebo zima a lidi co tam pravidelně jezdí do školky, nebo tam bydlí, to moc dobře ví a podle všeho to auto jelo zhora - tedy se tam nějak dostalo a pravděpodobně tam dotyčný(á) bydlí. Tohle je hloupost řidiče a na pokutu pokud vím, za tohle nemůže náledí, protože o tom ten řidič(ka) věděl(a) už když usedal (a) do auta.
Polský kamion na Svatém Kříži neměl co dělat. Průjezd přes Waldsassen (německá strana Sv. Kříže) je pro kamiony (NA nad 7,5t) zakázán. Jezdím tam docela často a hlavně Poláci ten zákaz zhusta ignorují. Tvrdě bych toho blba omastil a německou policii bych požádal o kontroly ve Waldsassenu a tvrdé postihy těchto Poláků, kteří ten zákaz nerespektují. Je jich 95% všech kamiónů, které přes ten zákaz přes Sv. Kříž jedou!
Teď jsem jel z Německa do Prahy přes E46 a to co někteří předváděj je na odebrání ŘP. Vzdálenost před sebou jak v létě a předjíždění v souvislé dlouhé řadě jedoucí cca. stejnou plynulou rychlostí 80 km/h, kdy týpek skáče po jednom autě dopředu, při tom ohrožuje všechny v obou směrech a rychlejc v Praze rozhodně nebude. Jako nebyl to uplnej klondajk ale některý jedou, jak kdyby neexistovala fyzika a jednou se budou divit a bohužel i ty který při tom zabijou.
Jela jsem do Norimberka a zpět přes Plzeň. V DE všude sypače(Němci sypou sůl na silnice od půlky října). U nás od pondělí předpověď, že bude pršet a mrznout, směr říše jeden sypač, zpátky také jeden. Tohle je normálně na obecné ohrožení, bo tolik diletantství co každý rok předvádí silničáři u nás jinde nenajdete. V Německu krásná silnice, 5km za čárou u nás led. Každý rok.
Berte to z té lepší stránky, šetříme přírodu, že jí málo solíme :).
Zdar Max
Asi takhle, je vidět, že to auto brzdí jako šílený, ale na ledu přece platí, že se by se tak brzdit nemělo. Pokud někdo dostane smyk na ledu, tak aby to srovnal, musí přestat brzdit, vymáčknout spojku a snažit se to srovnat na volnoběh s minimálním točením volantu.
Když jel pozadu, měl to trochu pustit a snažit se to stočit mezi ty paneláky na trávu, času na rozmyšlení, co dělat, měl řidič hafec.
Sice se mi vyloženě toto nikdy nestalo, ale asi bych nestál na brzdách a netočil volantem jak splašenej.
Samozřejmě se mohu mýlit, je tu někdo, kdo to zažil a někde si to vyzkoušel, jak velké jsou možnosti ovládání auta?
Zdar Max
S ABS plné brzdy a jemně volant.
A na videu úzkogumák, co to valí jak dobytek...
no nevím,Haugland jezdil na ledu a sněhu taky úzký gumy a valil jako dobytek