- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se ta ztráta přepočte na jednoho cestujícího, tak je to brutálně beznadějné...
Optimistické zprávy o tom, jak budou nové linky, se opakují jednou za čtvrt roku již asi pět let, a stále nic. Když se nová linka zavede ( Dusseldorf ), tak má mizernou propagaci a rychle skončí. A už vůbec nevím, zda je vhodné tady cvičit piloty a více zatěžovat hlukem lázeňské město. Stačí smrad z lagun u Vřesové
V Česku si určitě nejlépe vede mezinárodní letiště (Václava Havla) Praha Ruzyně, Leoše Janáčka Mošnov u Ostravy a pak jsem měl za to, že letišti v Karlových Varech a v Pardubicích. Vůbec nerozumím proč se má stavět nové mezinárodní letiště Vodochody. Škoda, že letišti Tuřany v Brně se nedaří lépe se určitě daří letištím ve Vídni a v Bratislavě navíc obě města nejsou daleko vzdálená.
Odkdy se nájemné a odpisy nepočítají? V soukromé firmě by letěl na minutu, ale kraj očividně neví co s penězi.
Jak to myslíte "nepočítají"? Nic takového jsem ve výchozím článku napsáno nenašel.
Když jsem četl název článku, jednoznačně jsem předpokládal, že na konci bude slovo "dotace" ... uff, jaká úleva
Heč, v Jižních Čechách taky budeme mít ztrátové letiště. Bude se jmenovat Jirka Zimola Aeroport.
"Během dvou až tří let budou celosvětově chybět statisíce pilotů civilních letadel."
A co se s tmi piloty stane, že budou z ničeho nic chybět??
Odejdou do důchodu. Je to stejné jako v ČR s lékaři. Těch tu máme 40000, ale 10000 z nich je v důchodovém věku a výjimečně teď všichni odejdou skoro najednou, prostě se to tak sešlo. Třeba lékařská péče v Pardubickém kraji se kvůli tomu už hroutí.