- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jojo. V Křižanově mě dala Lenka kopačky. Na tu dlouhou cestu vlakem v noci domů nezapomenu.
Celý vyspělý svět řeší rychlovlaky a my s velkou pompou zrychlíme na 140 a to kdoví jestli. No jestli ono to nebude jak ten rozdíl mezi Německým a Českým parlamentem. V Německém probíhá tagen (od slova Tag - den) zatímco v tom českém se rokuje. Z toho plyne, že ten Německý je 365x rychlejší.
Rychlovlaky nám nedovezou lidi do práce a do škol z Tišnova, Křižanova atd. a tudíž musíme řešit i takovéto tratě. A nebojte se, Němci je řeší také.
Z Prahy do Brna přes Pardubice i když to trvá 2h45m tak to často jezdí, pravdou je, že zpoždění už vlak měl +5 min. až +75 min. to jsem dostal navíc kompenzaci 25%, při cestě do Zadaru, ale bus nám dopravce dal kompenzaci 100% protože příjezd byl se zpožděním +186 min. a odjezd +93 min. a ušetřit 2x 1.350 Kč (2.700 Kč) to potěší, ale raději bych odjížděl ve 23:55 hod. než v 1:28 hod.
Druhý koridor Brno - Praha se měl stavit už dávno.
Neměl by ten článek být orámován černě? Nemluvíme o vysokorychlostní trati, ale také nemluvíme ani o 160 km rychlosti, vydávané za úspěch u ostatních koridorů..... Když přestavba, tak proč ne aspoň ta 160? Anebo je to jen oprava?
Pokud nechcete měnit trasování a vykupovat pozemky víc nevytřískáte.
Z Olomouce do Šumperka 160 :-)
Už se těším až se projedu.