- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevěšte čtenářům bulíky na nos. Ve vyspělých zemích se takové záhady nevyskytují, a v rozvojové zemi ano?
Kucííí cestářský, nenechte si vnucovat "shitt" vstupní materiály, nepoužívejte na západě již vyřazené stroje, začněte používat konečně moderní technologie a know-how, dodržujte technologické postupy (mj. pojezdovou rychlost finišerů) ... a pracovní kázeň... toť moje rada za "všechny prachy"...
"část letošní dodávky emulze byla vadná"
aha, to, že byla o třetinu levnější nikdo raději nezkoumal..
Já myslím, že problém je v tom, že takové zakázky nedostane ten kdo to umí, ale ten kdo dá nejvíc.. ale možná se pletu
Skoro máte pravdu, jen upřesním vaši větu: "ten, kdo dá nejvíce peněz ze zakázky zpět do kapes pořadatelů zakázky"
A to vlnobití za Řehořovem? To vypadá, jak kdyby ten asfalt uplácali lopatou.
Vlnobití je i v Brně na Jihlavské ve směru z Bohunic na Bosonohy, u světelné křižovatky na dálniční přivaděč Bítešská (přivaděč k D1 Brno západ). V prosinci uděláno, v březnu vlnobití.
Zavolejte Dänikena, ten ví všechno...
Žádná záhada ale předražená a fušerská práce podle hesla "Franto podrž, já jdu pro peníze". Jakmile se na jednom konci skončí s opravami, na druhém se už může začít znovu. A tak pořád dokola. Nevysychající přítok veřejných peněz...
Ve veřejné soutěži vybereme dodavatele na základě ceny, a pak se divíme, když to nemá požadované vlastnosti. Tak to opravíme znovu, podruhé, potřetí, a někde i počtvrté, ale hlavně, že jsme ušetřili...
Nemáte tak úplně pravdu, součástí hodnotících kritérií jsou i záruční podmínky, hlavně co se týče doby po uvedení do provozu. Pak lze nárokovat opravu na náklad zhotovitele.
Toto je Babišův Kocourkov: potřebuje ukázat, že investuje do infrastruktury, ale protože není schopen prosadit strategickou vizi ani rychlejší povolovací procesy, tak ta investice probíhá tak, že se (za velkých uzavírek) vymění na stávajících silnicích šedý asfalt za černější a jinak nic.
Stojí to obrovské peníze a nejen, že to nepřinese žádné praktické zlepšení stávající situace (např. zvýšení kapacity silniční sítě), ale často jsou ty nové porvchy problematičtější než byly ty původní
Buď je to odflaknute po česku nebo to neumime a bylo by fajn zaplatit rakusaky. Nic jineho to u nas pod dohledem statu byt nemuze.