- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Politici - ať na radnici nebo v parlamentu - prostě nemají rádi inteligentnější děcka než jsou oni - s menším IQ se ovládají občané snadněji - Jihlavští radní to potvrzují -prostě hrůza
Valka je mir.
Svoboda je otroctvi.
Nevedomost je sila.
A v dnesni dobe oblibene:
Inteligence je zlocin.
To je jasné. Politici potřebují hloupé ovce nikoliv chytré voliče.
Tak z tohohle pohledu jim to může být fuk, těch pár procent nadaných nemá v davu vůbec žádnou Váhu a v klidu je pak u voleb přehlasuje demokratická většina vybavená moudrem s billboardu a koblihou.
Skvělé řešení. Pro vybrané speciální třída a pro ostatní inkluze, která vzdělání pro ty normální absolutně degraduje. Fuj.
Nadané děti je třeba normalizovat, nejlépe je unudit k smrti v kolektivu průměrných, hlavně ať se nerozvíjí. Chceme ovce!!! Nechceme elity!!!
Něco funguje. Učitelé, rodiče a snad i žáci jsou spokojeni. Tak je potřeba to změnit nebo zrušit! Děkujme vám, naši drazí politici...
Dcera nastoupila do běžné první třídy. Ve druhé třídě byla možnost dělat zkoušky na tzv. jazykovku, která byla jediná v celém okrese. Tam začala chodit ve třetí třídě, kdy se začalo s němčinou a angličtinou.A kvalita vzdělání byla opravdu znát,.Dodnes tahle jazykovka existuje a dál je o ni zájem.
Škoda, že už je jen málo jiných výběrových tříd a škol než jazykovky. Učit se tři jazyky není opravdu vhodné pro každého.
Pokud se o přijmutí rozhoduje na základě schopností žáka a ne peněženky rodiče, tak v tom nevidím problém.
Rozhoduje obojí.
Tyto školy potřebují víc peněz na kvalitní lektory jazyků, odbornějších předmětů, vybavení ...
A tak jsou v takových třídách i místa pro sponzory školy. Pokud takový sponzor má tupé dítě, je dítěti věnován individuální prostor.
Moje žena učí v podobné elitní škole/třídě. Dělají se tam psychologické testy pro přijetí do 1.třídy. Z 90% je to zbožné přání rodičů, že jejich potomek je geniální a mají své děti jako rukojmí své vlastní touhy.
Faktem zůstává, že se tam nedostanou problémoví jedinci, někdy tam jsou ale geniálně šílení jedinci.
Těch 10% je skutečně velmi nadaných ale nepřeválcuje je školství ale život. Tito lidé většinou nejsou dobří v tom se prosadit, proti mluvkům a prospěchářům.
Mně by zajímalo toto:
Co říká na to, že je to již od první třídy? Nezdá se ji to příliš brzo na poznání talentu či opožděnostui? I třeba u dyslexie a dysgrafie radši dělají závěry až po první třídě.