- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logistické centrum bez napojení _také_ na železnici není žádným logistickým centrem, ale sprostým překladištěm z návěsu na návěs.
To jim pěkně dekuju. Už teď je doprava kolem Jihlavy a D1 naprosto tragická, vzlášť to ví ti co tam jezdí dělat třeba do Bosche a tak si asi řekli, že je potřeba trochu přitvrdit :D :D Navíc tyhle firmy co tu už jsou nemůžou sehnat lidi a tahají je až z Bulharska ... Kde je vezmou sem?
Jojo Vysočina je poslední místo, kde jsou ještě volné ruce a není to CHKO. V Praze, Brně... by byl ten sklad bez lidí jedině, že by je přetáhli od konkurence nabídkou platu 200/h a to se jim asi moc nechce
Znicit nekde kilometry ctverecni skladem bez jakekoli pridane hodnoty. To proste nepochopis...
Nechat si dobrovolne nicit jednu z poslednich ne az tak moc ponicenych casti prirody, to muze jen blbec. Hlavne ze zastaveji x km ctverecnich prirody. Jednodussi lide vidi jen okamzity zisk a nevidi na problemy v delsim horizontu - znicena priroda, zhorseni kvality vzduchu, dalsi znicene cesty...
Ať si to postaví v Praze, tady další sklady nepotřebujeme. Stačí co je u Stříteže!
Další devastace půdy, další import nekvalifikované pracovní síly z Balkánu, další nárůst kamionové dopravy v okolí. Kraj by to měl odmítnout.
Konkrétně LIDL nabízí skladníkům 172/hod btto + 1.000 čistého ve stravenkách. Myslíte, že to není mzda, za kterou by čech nemohl pracovat?
Možná ještě uvést třeba platy, ceny PHM, pitné vody,... na Vysočině.
Ať se v Praze zasmějí.