- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám nedaleko chatu, už se v tom hrabou od jara, ano je to hezké, moderní, sice v té romantické krajině jak pěst na oko, ale jasně, pokrok nezastavíš. Co mě spíš zaráží je, že se to zrychlí. V této lokalitě protkané polními cestami s hustým pohybem rekreantů mi to moc šťastné nepřijde, nevím zda tam dali už nějaké elektro zabezpečení, ale doteď to bylo skoro všude bez světel, takže pokud zvýší rychlost, zvýší se i nehodovost. Železnice se dost klikatí a přejezd je za každou zatáčkou.
Osobně bych dal přednost postupné modernizaci. Oprava trati do technického stavu přes 150 lety nic neřeší. Spoje jsou pomalejší než před třiceti lety na stejném úseku. Opravdu se to dá využít pouze pro turistiku během léta a aby se vodáci dostali zpět k autům. Pro místní obyvatele to má spousty mínusu. Města musí pravidelně přispívat na provoz trati nemalé výpalné
Rušit tuto trať by bylo krátkozraké a myslím, že není na pořadu dne. V zimě jezdí pár lidí, to ano. V létě však plno turistů mířící k Sázavě. Spíše by chtělo cílit právě na to zatraktivnění pro dojíždění místních.