- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svádět zácpu na kamiony místo na naprosto nevyhovující "dálnici" je stejné, jako svádět louže v domě na to, že prší, místo na nekvalitně provedenou střechu.
Viníkem situace na D1 jsou všichni rukou společnou - MD, ŘSD, Policie a řidiči. Největší vinu na této situaci ale mají neschopní politici. Kolik ministrů dopravy se vystřídalo na postu za posledních 10 let? I ten neschopný Stanjura tam seděl ... Ťok (a nechci mu nijak lichotit) je z nich nejschopnější. Bohužel, nečinnost s konsorciem firem jde na jeho vrub....A pro kamioňáky: v prosinci na Vysočině sněží a Vy nejste schopni se této situaci přizpůsobit? Pan Felix z ČESMADu lže, když tvrdí, že kamioňáci to nemůžou (přestávky) udělat jinak, než že ji udělají přímo na dálnici. Mají...od toho jsou vyjímky z Nařízení 561/2006...
A pak, až mu v Německu nebo ve Francii stáhnou kartu, tak zaplatí několik tisíc euro pokuty za nedodržení povinných přestávek. Věřte, že nějaký canc od PČR, že museli odjet z dálnice, je nebude ani trochu zajímat. Zkuste si o tom něco zjistit, uvidíte sám.
Chybi odstavne parkoviste..Je potreba na ne odstavit kamiony na casti dalnice,kde je kalamita a pak je po odklizeni snehu na dalnici pustit..Nevim,jak to maji pluhy delat v provozu,rychle a poradne..Je to nemozne.
Tedy nevím ,ale rozum mi říká, že když platím státu za dálniční známku celkem dost peněz, takže se o průjezdnost dálnic stát postará. Zdá se ale podle aktuálních informací, že to prostě nefunguje. Viníkem je tedy stát.
V tomhle souhlasím se zástupcem dopravců. Když sypače vyjedou až když začne sněžit, je to pozdě. Prostě ke potřeba pokropit to solankou předtím než začne sněžit... To je tak těžké na pochopení pro silničáře?
Jenže solanka odteče, oslabí se její účinnost, zejména když na ní padá stále mokrý sníh. - to je tak těžké pochopit?
A auta údržby mají svoji trasu, nemohou být všude.
A když je někdo přibrzdí v kolonách, tak jsou jen do statického počtu o vyjetých autech na údržbu.
Navíc - solanka vám teče do potoků a do půdy. Jak dalece chcete zasolit krajinu?
Felixe zavřít za podplácení, Česmad zrušit, kaministům napálit drakonické pokutykombinované s několikahodinovým zákazem jízdy a správce komunikací od řidičů po ředitele postihovat podobně jako bezohledné kamioňáky. Co tomu brání? Nečinná a neschopná policie.
Jak si trapny to je sílaproste arogantni ridic osobaku
tak si povime jak vznika klasicky spunt mezi Pruhonicema a Chodovem. Kamiony v pravem pruhu stoji (treba kvuli nehode na jizni spojce), ti co je dojizdeji se cpou do prostredniho pruhu, aby u sjezdu na Jizni spojku zjistili, ze se tam nevejdou, protoze uz je to ucpane v pravem pruhu a ve strednim se stosuji osobni auta, co se nedokazi procpat do prava aby mohli odbocit a sjet do mesta. Mezitim se pomalu ucpava sjezd na Chodov, proto prevazne vychodoevropsti a cesti ridici kamionu vjizdeji do leveho pruhu a defakto se opakuje vse.
a o zachranarske ulicce se ani nezminuji, to je jim uplne cizi.
vubec nechapu, proc nemaji kamiony treba zakaz jizdy v levem pruhu, pripadne proc policie nedokaze vydat casove omezeny zakaz jizdy kamionu za neprizniveho pocasi - kdyz jsou tak blbi a maji potrebu hnat tahac do neprotazenyho zasnezenyho/namrzlyho kopce.
Tak policie obecně nekoná. Ani s auty jedoucimi bezdůvodně v levém nebo prostředním pruhu nic nedělá, neřeší...
Za kalamitu může především absence záchytných parkovišt' pro kamiony. Každý řidič kamionu, když vidí, že se blíží povinná přestávka, tak kamion pokud možno odstaví. Důkazem jsou zoufale přeplněné "pokrokové" benzínky, které takové parkovitě z nějakého důvodu mají. Myslíte si, že pro řidiče kamionu je nějaké terno zůstat stát na dálnici a být za vola u policajtů, silničářů, ostatních řidičů kamionů a u ostatních účastníků silničního provozu ani nemluvě?
\ proc nemaji aspon potrebu uhnout ke krajnici, odstavneho pruhu?
Problémem dálnice D1 jsou kamiony ..... A to jako podle ouřadů a managerů z ŘSD mají kamiony jezdit po okreskách, nebo jak Snad kvůli tomu dálnice jsou? Nebo čím je D1 tak specifická
Pochopil jsem dobře, že na ujetých 10000 km použili 3500 kg soli? To znamená že na 100 km z Prahy do Jihlavy použili 35 kilo??? I kdybych vzal v potaz, že polovina km činí jen prázdný nájezd na ošetřovanou komunikaci. Pořád mi vychází 70 kilo. Což doufám, že ŘSD má schopné dispečery kteří tento prázdný nájezd minimalizují.
povolené max je 20g/metr čtvereční, při šířce pásu dálnice 12m = 240g/metr délky = 240kg/kilometr. A to není vše: Solit se nesmí vrstva sněhu silnější, než 30mm. Tedy musí odplužit na méně než 30mm a pak teprve smí solit.