Diskuze

Za kalamitu na D1 mohou oni, ukazují na sebe dopravci a správci dálnic

Kolapsový stav na dálnici D1 jen vyostřil dlouhodobý spor mezi kamionovými dopravci a Ředitelstvím silnic a dálnic. „Hlavním problémem současné dálnice D1 jsou kamiony,“ tvrdí správce páteřních komunikací. „Neschopnost ŘSD ohrožuje celé hospodářství,“ zlobí se sdružení Česmad Bohemia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Svádět zácpu na kamiony místo na naprosto nevyhovující "dálnici" je stejné, jako svádět louže v domě na to, že prší, místo na nekvalitně provedenou střechu.

0 0
možnosti
JK

Viníkem situace na D1 jsou všichni rukou společnou - MD, ŘSD, Policie a řidiči. Největší vinu na této situaci ale mají neschopní politici. Kolik ministrů dopravy se vystřídalo na postu za posledních 10 let? I ten neschopný Stanjura tam seděl ... Ťok (a nechci mu nijak lichotit) je z nich nejschopnější. Bohužel, nečinnost s konsorciem firem jde na jeho vrub....A pro kamioňáky: v prosinci na Vysočině sněží a Vy nejste schopni se této situaci přizpůsobit? Pan Felix z ČESMADu lže, když tvrdí, že kamioňáci to nemůžou (přestávky) udělat jinak, než že ji udělají přímo na dálnici. Mají...od toho jsou vyjímky z Nařízení 561/2006...;-O

0 2
možnosti
DM

A pak, až mu v Německu nebo ve Francii stáhnou kartu, tak zaplatí několik tisíc euro pokuty za nedodržení povinných přestávek. Věřte, že nějaký canc od PČR, že museli odjet z dálnice, je nebude ani trochu zajímat. Zkuste si o tom něco zjistit, uvidíte sám.

1 0
možnosti
PJ

P55a29u60l 87J36a22r49o83s

14. 12. 2018 5:01

Chybi odstavne parkoviste..Je potreba na ne odstavit kamiony na casti dalnice,kde je kalamita a pak je po odklizeni snehu na dalnici pustit..Nevim,jak to maji pluhy delat v provozu,rychle a poradne..Je to nemozne.

0 0
možnosti
Foto

Tedy nevím ,ale rozum mi říká, že když platím státu za dálniční známku celkem dost peněz, takže se o průjezdnost dálnic stát postará. Zdá se ale podle aktuálních informací, že to prostě nefunguje. Viníkem je tedy stát.

2 3
možnosti

M45a54r87t73i10n 89Š50í80m52a

13. 12. 2018 22:39

V tomhle souhlasím se zástupcem dopravců. Když sypače vyjedou až když začne sněžit, je to pozdě. Prostě ke potřeba pokropit to solankou předtím než začne sněžit... To je tak těžké na pochopení pro silničáře?

3 1
možnosti
PJ

Jenže solanka odteče, oslabí se její účinnost, zejména když na ní padá stále mokrý sníh. - to je tak těžké pochopit?

A auta údržby mají svoji trasu, nemohou být všude.

A když je někdo přibrzdí v kolonách, tak jsou jen do statického počtu o vyjetých autech na údržbu.

Navíc - solanka vám teče do potoků a do půdy. Jak dalece chcete zasolit krajinu?

4 1
možnosti
JT

J68a79n 15T64a59r90a74b35a

13. 12. 2018 21:50

Felixe zavřít za podplácení, Česmad zrušit, kaministům napálit drakonické pokutykombinované s několikahodinovým zákazem jízdy a správce komunikací od řidičů po ředitele postihovat podobně jako bezohledné kamioňáky. Co tomu brání? Nečinná a neschopná policie.

3 0
možnosti
PA

Jak si trapny to je síla:-/proste arogantni ridic osobakuRv

1 0
možnosti
MB

tak si povime jak vznika klasicky spunt mezi Pruhonicema a Chodovem. Kamiony v pravem pruhu stoji (treba kvuli nehode na jizni spojce), ti co je dojizdeji se cpou do prostredniho pruhu, aby u sjezdu na Jizni spojku zjistili, ze se tam nevejdou, protoze uz je to ucpane v pravem pruhu a ve strednim se stosuji osobni auta, co se nedokazi procpat do prava aby mohli odbocit a sjet do mesta. Mezitim se pomalu ucpava sjezd na Chodov, proto prevazne vychodoevropsti a cesti ridici kamionu vjizdeji do leveho pruhu a defakto se opakuje vse.

a o zachranarske ulicce se ani nezminuji, to je jim uplne cizi.

vubec nechapu, proc nemaji kamiony treba zakaz jizdy v levem pruhu, pripadne proc policie nedokaze vydat casove omezeny zakaz jizdy kamionu za neprizniveho pocasi - kdyz jsou tak blbi a maji potrebu hnat tahac do neprotazenyho zasnezenyho/namrzlyho kopce.

0 0
možnosti

M45a12r84t65i48n 32Š23í18m24a

13. 12. 2018 22:41

Tak policie obecně nekoná. Ani s auty jedoucimi bezdůvodně v levém nebo prostředním pruhu nic nedělá, neřeší...

0 0
možnosti
VR

Za kalamitu může především absence záchytných parkovišt' pro kamiony. Každý řidič kamionu, když vidí, že se blíží povinná přestávka, tak kamion pokud možno odstaví. Důkazem jsou zoufale přeplněné "pokrokové" benzínky, které takové parkovitě z nějakého důvodu mají. Myslíte si, že pro řidiče kamionu je nějaké terno zůstat stát na dálnici a být za vola u policajtů, silničářů, ostatních řidičů kamionů a u ostatních účastníků silničního provozu ani nemluvě?

3 1
možnosti
MB

\ proc nemaji aspon potrebu uhnout ke krajnici, odstavneho pruhu?

0 0
možnosti
DN

Problémem dálnice D1 jsou kamiony ..... 8-o 8-o 8-o A to jako podle ouřadů a managerů z ŘSD mají kamiony jezdit po okreskách, nebo jak ? ? Snad kvůli tomu dálnice jsou? Nebo čím je D1 tak specifická

3 0
možnosti
AP

Pochopil jsem dobře, že na ujetých 10000 km použili 3500 kg soli? To znamená že na 100 km z Prahy do Jihlavy použili 35 kilo??? I kdybych vzal v potaz, že polovina km činí jen prázdný nájezd na ošetřovanou komunikaci. Pořád mi vychází 70 kilo. Což doufám, že ŘSD má schopné dispečery kteří tento prázdný nájezd minimalizují.

2 0
možnosti
JT

J20a67n 65T66a21r78a69b82a

13. 12. 2018 22:00

povolené max je 20g/metr čtvereční, při šířce pásu dálnice 12m = 240g/metr délky = 240kg/kilometr. A to není vše: Solit se nesmí vrstva sněhu silnější, než 30mm. Tedy musí odplužit na méně než 30mm a pak teprve smí solit.

0 0
možnosti