- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Některým "rovnějším" vadilo, že fungoval nekompromisně i pro ně. Nedal se ignorovat ani uplatit...
Je potřeba měřit rychlost A VYBÍRAT VŠUDE. A to padni komu padni. Jestli ani toto dopravní policie neumí, nebo to z nějakého důvodu nelze, tak ji rozpusťte. Nepatrný rozsah vynuceného úseku snížení rychlosti je absolutně k ničemu.
210 tisíc korun? Slušná cena...
Jinak snížení hluku a retardér nejdou samozřejmě vůbec dohromady.
+ nyní náklady na odstranění. Typoval bych kolem 60 tisíc...i bez každoročních nákladů na opravu to dělá 30 tisíc ročně z peněz daňových poplatníků. Návštěva policejní hlídky jednou za měsíc by na ukáznění řidičů stačila a vzhledem k vybraným pokutám by ve finále nestála ani floka! Ach ta logika
Tenhle nesmysl nemel byt na silnici nikdy aplikovan, hloupost nejvetsi.
Takovýto retardér se dá v pohodě přibržďěním a přidáním plynu přehoupnout. Nesnáším ty široké cca 2 m, které vám vykopnou nahoru zadek v okamžiku, kdy předek se právě zhoupává dolů.
Retardér, jako prostředek pro omezení hlučnosti, je nesmysl už z principu.
Nejvíc hluku nadělá auto při jeho přejíždění (zvlášť na kostkách) a následné akceleraci za ním.
V naší velkovesnici si pár náplav na okraji prosadilo retardér na příjezdové silnici u svých domů. Do 2 měsíců zase dorazil požadavek na jejich odstranění, že jim klepou okna hluk je větší, než před tím.
No jakoby nestačily ty díry a hrboly, co jsou na silnicích běžné. Vytvářet umělé překážky je zhovadilost.
Pokud tam byla třicítka, tak si o retardér zničíte tak možná vytuněného golfa se světlou výškou 7 milimetrů.
Vytuněného golfa si ničíte už tím, že jedete třicítkou.