Diskuze

Jihlava pořídí radary na úsekové měření na D1, chce plynulý provoz

Na dálnici D1 se vrací radary s kamerami. Ohlídají, zda řidiči v modernizovaných úsecích, kde je rychlost snížená na 80 kilometrů v hodině, nejezdí příliš rychle. Systém by měl být na třech místech zapojený v první polovině dubna. Jihlava si ho do úseku k Velkému Beranovu pořídí sama a později.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Mícháte jablka a hrušky. Omezení rychlosti a měření. Možná má někdo pocit, že omezení rychlosti je zbytečné. To je na diskuzi, ale pokud tam budu pracovat, tak i padesát se mi zdá hodně. A pokud jedu autem, je stovka málo. No a měření je tam právě pro to, že si někdo řekne, že se mu to zdá málo a myslí si, že to ví nejlíp. Ale třeba vám těch deset minut za tu pokutu stojí. ;-D

0 0
možnosti
PB

P42e67t59r 27B30á89č76a

3. 4. 2018 18:32

„Děkuji řidičům, že většina z nich respektuje sníženou rychlost a v modernizovaném úseku jezdí slušně. Cílem měření není vybírat pokuty, ale zvýšit plynulost a bezpečnost dopravy na D1. Proto také na měření upozorňujeme a jsme rádi, že řidiči jsou v dopravních omezeních na D1 trpěliví,“ konstatoval ministr dopravy Dan Ťok.

Opravdu nepamatuju ministra, ktery by byl tak totalne mimo a uplne neschopen jak Tok. A ze uz na MD bylo darecku. naprosta opstuda, ale co chtit po stavarovi ze Skansky.

2 1
možnosti
PB

P92e79t89r 32B89á61č13a

3. 4. 2018 18:28

Komu tady porad cpete ty zvasty o plynulosti dopravy?

Doprava je nejplynulejsi, kdyz tam nejakej Jaryn neni vypleskane z radaru a nejede radsi 60. To nemluvim o tom, ze je to vecne zacpany a jezdi se stejne pomale krokem.

Tak tady z lidi nedelejte laskave hlupaky a reknete na rovinu, ze si potrebujete napakovat kasicku v Jihlave.

Tady by mel stat zasahnout a poslat mesta nekam s timhle obohacovanim.

Ubozaci, stejne jak ty jejich slavny kamery na cervenou ve meste na krizovatce, projedete na oranzovou a uz mate doma obalku na 2500kc, vlastni a nejen moje zkusenost.

2 1
možnosti
VT

radar nikdy k plynulosti nepomohol. je to blbost a vymysel. to iste ako ked u nas medzi BA a TT v nedelu napoludnie plati 110kmh (od 7.00 do 19.00) . pritom tam clovek stretne 30 aut na 30km. takisto ked mi dali v Bn pokutu za 58kmh v meste, pretoze som nevydrzal a obehol zensku, ktora sla cele mesto 40kmh a pred nou nic. ale mna skasirovali, naspintal som im vtedy dobre, ma aj na stanicu chceli tahat... ale neporadime si, peniaze sa za to vyberaju najlahsie. staci jedna fotka. dokazovat niekomu obmedzovanie premavky sa im nechce...

3 0
možnosti
VB

Radary jsou jen na rýžování peněz, ale politik to nemůže říci na plnou hubu, tak tomu dá tu omáčku o bezpečnosti, větší paseku nadělá ichtyl co se neumí a nebo nechce zipovat, a nebo další ichtyl, který je schopen svou nepozorností udělat maras i ve 40 rychlosti.:-)

3 0
možnosti

Nemůžu si pomoct - mě to nevadí. Hlavně ať dají v předstihu vědět, kdy a kde je budou spouštět, jako v minulých letech.

Týká se to stejně jen toho 1-2% řidičů, co tam jezdí rychleji-píše sem do diskuze i někdo jiný?. A fakt vám nepřijde pokuta za rychlost 85Km/h - jezdím i v měřených úsecích 90 na tempomat a nikdy nic nepřišlo.

O pozitivech a negativech ve smyslu plynulosti provozu nic nevím - o studii, co by to řešila dostatečně komplexně jsem neslyšel, většinou se tu srovnávají jablka s hruškama. Nesporně jde do plusu bezpečnost lidí, co pracují za těmi svodidly.

1 3
možnosti
VL

Konečně tu někdo taky používá rozum místo emocí.

0 1
možnosti
PG

takže shrňme si to - ve špičce se vám o nějaké 80 může jen zdát (budete rádi, že nestojíte v nehybné koloně) a jak omezená rychlost napomůže bezpečnosti kolem půlnoci, kdy na tom úseku budete široko daleko jediní mi asi žádný "bezpečnostní expert" nikdy nevysvětlil a nevysvětlí .... prostě jen další buzeraci řidičů, kteří nedejbože nekoukají na tachometr a projedou úsekem o něco málo rychleji :-/ .. a samozřejmě přínost do kasičky ...

3 1
možnosti
PM

P14e81t72r 68M73a95t25ě44j

3. 4. 2018 13:02

No hlavně jde o to, že opět se problém "řeší" českou cestou. Místo toho, aby Jihlava tlačila na dokončení "modernizace" úseků na D1, tak bude honit řidiče, kteří už tak přicházejí o nervy na tom našem pseudo dalničním úseku.

Projel jsem půl Evropy autem a na cestě z jihu jsem napočítal cca 10 uzávěrek a z toho 9 v Česku.

2 0
možnosti
PM

Byla nějak statisticky prokázaná souvislost mezi překročenou rychlostí a nehodovostí v opravovaných úsecích na dálnici ? Kolik % nehod ve zúžení způsobí nepozornost, nedodržení bezpečné vzdálenosti, neschopnost některých řidičů vejít se do úzkého pruhu vedle kamionu, a kolik skutečně překročení rychlosti 80 km/h ? Za rychlost se nejlépe vybírají peníze. Naistalujete radar, a pak už jen inkasujete peníze o tísíců řidičů, s bezpečností a plynulostí to nemá vůbec nic společného. Někde jsem četl, že těch nehod v úsecích s omezením jsou jen desítky ročně, což je při počtu projíždějících aut která překročili rychlost naprosto zanedbatelné promile.

3 0
možnosti
MZ

Vetsina nehod na D1 a take na omezenych usecich je zpusobena kamiony

Takze sikana osobnich aut ma jediny smysl - plneni obecnich pokladen

4 0
možnosti
DV

Jak bojovat se šikanou správních orgánů: http://road-fens.cz/

0 0
možnosti
LM

myslim, ze by stalo za to, aby obce, ktere si delaji kasicku ze silnic, ktere neprochazeji jejim uzemi, platili z tohoto vyberu dan ...

0 0
možnosti