- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kilo tam normlani ridici jezdili uz ted, tak ted to bude na tech 130 v poho.
Akorat si musi clovek davat bacha na civily, radi se tam hoji, ale to staci kontrolovat zpetny zrcatko a jste v klidu
Opět demagogická lež. Jezdí se v omezení důvodem je lainování vozovky viz vyjádření mluvčího ŘSD v TV Prima. A oněch Ťokovo proklamovaných 130 se jezdit nikdy nebude.
nicméně asi nejdůležitějším je že v polovině února je teprve ona uzavírka připravena na zimní provoz. Hm tomu se říká šlendrián. Ale hlavně že anonysti makají.
Nového dodavatele modernizace vybere ŘSD během jara....
A proč až na jaře? Proč ne během zimy, aby už na jaře začal pracovat?
Protože by Ťok musel musel začít tlačit na neschopny co nanominoval.
Včera jsem po D1 absolvoval trasu Brno-Praha. Úsek o kterém se zde hovoří je naprostá katastrofa díry,propadnutý beton o hrblolatosti ani nemluvím katastrofa .Proč úsek cca 12 km byl zavřený ? Tam se na nic ani nemáklo !!
Koukám na ty obrovské pokroky. Když se tu objeví malinkatá pozitivní zprávička o D1, tak by měl národ vyhlásit skoro státní svátek, jak schopného máme ministra dopravy. Jak říkal SInger. Před 20 léty se dalo z centra Prahy pohodlně dojet do Brna za 2 hodiny. Dnes jsme pokročili tak daleko, že je lepší jet vlakem i když je to o 30 minut delší. Pane Ťuku, obrovská poklona za super práci za posledních 5 let. A prosím ty nové tresty pro řidiče, ještě zpřísněte. Za nesmyslný přestupek jen 4 body? To bych dal aspoň 6 a za ty velké přestupky bych se nebál 10 bodů. Vy přece docílíte, snížení aut na cestách, že? Pak budete mít i prostor na opravy desetiletí... Blbé je, že okolní země to stíhají výrazně rychlejí, ale to Vás přece nerozhodí, že!
P.S. Jen blbec se může dovit na podzim nebo v zimě, že termín, který byl u stavby planován na konec listopadu se sestihnul. U stavby se to muselo dávno vědět už v létě, ono totiž některé procesy a věci mají své zákonitosti a nelze je urychlit.
Takže jde vlastně všehovšudy pouze a jen o zpoždění, lidem se řeklo, že je to super, že je úsek otevřený, přitom to vlastně firma a stát evidentně nezvládli
Uzavírka byla od pátečního večera. Někdy to holt nejde stihnout za víkend. Viz tisková zpráva ŘSD:
Odstraňování provizorních svodidel bude zahájeno v pátek 8. 2. ve 21:00 a potrvá do pondělí 11. 2. do 21:00. V průběhu odstraňování bude provoz veden v režimu 1+1 jízdní pruhy. V neděli mezi 15:00 a 19:00 hodinou, kdy je očekávána dopravní špička, bude provoz ve směru na Prahu veden ve dvou jízdních pruzích, aby byla minimalizována možnost dopravních kolon. V průběhu prací bude rychlost stanovena na 80 km/h.
Na úseku bude omezena nejvyšší povolená rychlost na 100km/h do doby dokončení krátkodobých dílčích oprav na dálnici (plánovány mimo dopravní špičku – o víkendech, v noci atd.) a dokončení znaleckého vyhodnocení dopadů z nedokončených stavebních prací konsorcia Toto Costruzioni Generali, SP Sine Midas Stroy a Geosan Group, kterému pro opakované porušování smluvních podmínek byla ukončena smlouva.
Patřilo to pod příspěvek Romana Caesara.
Jel jsem z Prahy do Brna a to, co se dělo v protisměru, to byl žalostný pohled. Dva pruhy plné kamionů, jeden pruh osobních automobilů. Po délce 10 km spíše parkoviště. Za dvě hodiny jedu zpět, ale raději s Waze...
Tak příjemnou jízdu paralerně s parkovištěm D1.
Nešlo to dělat o víkendu, když byl slabší provoz? Musí se tohle vždycky dělat ve špičce?
Ťok je velkorysí, dopřává dělníkům volné víkendy a pracovní dobu 8-15h...