- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotace musí být vyčerpány za každou cenu. Příště by nebyly...
Můj osobní názor je, že systém se začíná zahlcovat a kvůli jedné 3,14čovině vymyslí druhé pí a už se to vrší na sebe. Řidič musí sledovat milión a jednu věc a tyhle výmysly typu obrubníky ve vozovce kvůli tramvajím, cyklo pruhy, vymezené pruhy s dodatkovou tabulkou, kterou přečtete celou jen když zastavíte jsou strašně nebezpečný. Domácí to ještě znají, ale cizinec, který tam jede poprvé a luští co znamená která čára na silnici a jak jet, aby neprorazil gumu o zábranu v jízdní dráze už nemá kapacitu na to, hlídat auta kolem sebe, nervózní domácí co se ho snaží předjet, protože jede moc pomalu a pak přejede dítě co vyběhne z prostoru mezi auty a ani to nezaregistruje. A za naprostou zoufalost považuji cyklozoufalství z eu, kdy cyklopruhy jsou povinné kvůli dotacím a tak se budují i tam, kde cyklisté nejezdí a volí jinou lepší cestu. Ale rozkaz zněl jasně... Myslete na to, až zase budou volby do EU.
Vyhýbat se kanálům nebylo v podmínkách udržitelnosti projektu
Podobná past na cyklisty jsou koleje na mostě přes Jihlavu. Už se tam pár cyklistů kvůli nim rozpláclo, zejména za snížené viditelnosti.
Pokud vím, tak v případě cyklopruhu neplatí povinnost dodržovat 1,5m odstup od cyklisty při jeho předjíždění a vo tom to asi bude. Ono asi ani tak nejde o vybudování cyklopruhu pro větší bezpečnost cyklistů, jako o snahu obejít zákon. Tenhle nesmysl se v poslední době objevil v mnoha městech a skoro vždy "někdo" zapomněl např. na to, že i cyklopruh má dané nějaké parametry, jako třeba šířku pruhu.
V článku je chyba Vymazal není cyklonadšenec ale cykloterorista.
Koukl jsem na fotky.
A řekl bych, že v tomto případě nejde o podporu cyklistů, ale o snahu zprovoznit ulici. On ten metr a půl odstupu od cyklisty pro auto jedoucí více než 30km/h dokáže v některých místech vytvořit opravdu zajímavé zácpy. O řidičích, kteří ten odstup dodržují i při jízdě rychlostí zdatnejšího turisty se nezmiňuji. Také se o to pokud možno snažím, neboť jako cyklista mám jisté tušení, že pomalá jízda na kole bývá o něco klikatější.
A tak přijde cyklopruh. A náhle řidič nemusí cyklistu objíždět obloukem, jede svým pruhem a šmytec. A kolona aut se náhle nemusí pohybovat rychlostí unaveného důchodce, který se na kole vrací z melouchu na stavbě, ale několikanásobnou rychlostí.
Přestaňte řešit kanály, a řeči o firmě, která maluje čáry na silnici. Ten cyklopruh není pro cyklisty. Ten je vytvořen pro řidiče aut a autobusů. Ty čáry zlepší průjezdnost města.
Vymazal, známá to pumpička, ten je těmi cyklostezkami a cyklopruhy posedlej. Chtěl mít cyklokruh, má ho. Pokud to byla jen "normální" ulice tak ty díry a propadlé kanály vlastně nikomu nevadily.
Jo, silnice v Jihlavě. Stačí se projet po ulici Romana Havelky a ne jenom tam ;)
Ale vždyť to je úplně normální. Z ÚV EU přišel příkaz vytvořit cyklopruh. Nikdy nikoho nezajímá odkud, kam nebo přes co vede. Nebo jestli v tom místě vůbec dává smysl. Prostě nakreslete cyklopruhy. Půl života jsem strávil na kole, stovky tisíc kilometrů, ale co se teď děje za blázinec
Kolik máte tříd, že nevíte jak funguje místní a krajská samospráva, státní správa a Unie?