4. Používejte diář
Dobrý plánovací kalendář, v němž je pro každý den vyhrazena minimálně stránka, vám pomůže konkrétně si představit čas. Nemyslete si, že si budete všechno pamatovat. Výkonní lidé si dělají poznámky.
http://gty.im/471949955
5. Určete si priority
Až budete mít hotový seznam úkolů pro daný den, přiřaďte k nim jejich priority. Úkoly s označením „A“ se udělat musí, úkoly „B“ by se udělat měly a úkoly „C“ se udělat mohou. „Áčka“ by tak měla být vaší prioritou, „béčka“ přijdou na řadu, když vám zbude čas, a „céčka“ můžete odložit na zítřek.
6. Časový management
Když vám dochází čas, můžete to vyčítat jen sama sobě. Až se trochu sžijete s výše uvedenými strategiemi, měla byste získat cit pro to, kolik práce zvládnete. Pak už bude jen na vás, abyste se naučila odmítat pracovní úkoly, na které nemáte čas, abyste neprokrastinovala a plnila své závazky...
Co řekli slavní?
? Čas je skutečně jediný kapitál, který člověk má, a je to jediná věc, kterou si nemůže dovolit promrhat.
Thomas A. Edison
? Máte jen omezené množství času, tak s ním neplýtvejte ve snaze žít život někoho jiného.
Steve Jobs
? Každá minuta strávená organizováním ušetří hodinu času.
Benjamin Franklin