Doporučujeme

Bookla.cz

Bookla.cz | foto: Archiv Bookla.cz

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Chcete vydat knihu? U nás neplatíte za její tisk! Bookla.cz

  • 0
Revoluční řešení ve vydávání knih přichází do ČR. Buďte jeho součástí díky projektu Bookla.cz.

Uvažovali jste někdy nad tím, že byste napsali a vydali vlastní knihu? Pak by vás neměl minout nový projekt Bookla.cz, za nímž stojí lidé z tiskárny a vydavatelství PowerPrint, která má více než 20 letou tradici ve vydávávání knih pro autory a samonakladatele.

Bookla.cz

Pominu-li smlouvu s nakladatelem, doposud jste měli jako autoři v zásadě 2 možnosti, jak knihu vydat. Tou první bylo, že jste si v tiskárně nechali na zakázku vyrobit určitý počet knih, ty jste předem zaplatili, odvezli, a pak svépomocí prodávali. Druhou možností bylo oslovení distributora, který za obvyklých 55 % z ceny knihy, bude ve své distribuční síti knihy prodávat.

Obě varianty jsou možné i nadále, jen vyžadují značnou počáteční investici, a autor s sebou nese značnou míru rizika. My jsme se rozhodli, že autorům nabídneme třetí cestu.

Bookla.cz

Přicházíme s revoluční službou, pomocí které bude vydání knihy jednodušší a dostupnější, než dříve.

Knihy tiskneme “Print on Demand”. Co to znamená? Knihy tiskneme až ve chvíli, kdy si je někdo opravdu fyzicky objedná, z čehož pro vás plynou následující výhody:

1. Prodávejte knihy bez rizika remitendy (máte skladem vždy dostatečné množství pro objednávky, zároveň se nemusíte bát, že vám vytištěné knihy zůstanou neprodané na skladě).

2. Šanci u nás dostane každý, dopředu lze jen velmi těžko odhadnout, zda daný titul bude mít u čtenářů úspěch, či nikoliv.

3. Můžeme do prodeje znovu uvést i tituly, které jsou dlouhodobě vyprodané, a s jejich dotisky se již nepočítalo.

4. Snížíme finanční náklady autora na nezbytné minimum.

U nás nikdy nebudete řešit kolik knih vytisknout nebo dotisknout. Neriskujete závratnou ztrátu a paletu neprodaných knih ve sklepě nebo u distributora. Zároveň je ale vaše kniha vždy dostupná k prodeji a nemůže se Vám stát, že by byla vyprodaná. Tento model je vhodný také pro školy, univerzity a nakladatele, kteří disponují daty starších titulů, u kterých ale není ekonomicky výhodné je vracet do standardní distribuce. Díky Bookle vám odpadají skoro všechny náklady, s minimální investicí uvedete knihu do prodeje, a sami si nastavíte prodejní cenu a svou marži.

Bookla.cz

Pokud knihu vydáte přes náš nový e-shop Bookla.cz, neplatíte za její tisk, a z každé prodané knihy vám, jakožto autorovi, náleží % provize, které si sami určíte. Naše starost je i skladování a samotná distribuce.

Vy se musíte postarat jen o kvalitní marketing, na základě kterého se bude kniha prodávat. Z vlastních zkušeností víme, že tituly samonakladatelů si ve velké míře kupují osoby z jejich blízkého okolí, nebo lidé, zajímající se o téma knihy. V tom vám v dnešní době slouží hlavně sociální sítě (a především Facebook). Propagujte vaše tituly, vše ostatní nechte na nás.

Bookla.cz

Projekt Bookla je součástí tiskárny PowerPrint, která je specialistou na malé a střední náklady knih a tiskovin. Kromě toho je jedničkou v tisku a vazbě diplomových prací v Česku, vyrábí fotoknihy do 24 hodin, a také fotodárky z vlastních fotek od jednoho kusu.

Foto: bookla.cz, shutterstock


Témata: Facebook