Občas vaše sebevědomí potřebuje jen malý impuls, abyste se začala cítit líp. Vyzkoušejte pět myšlenek, díky kterým si můžete zlepšit svou náladu.

1. Buďte šťastní

Řekněte si upřímně – máte práci? Lásku? Jste zdraví? Pak máte víc štěstí než spousta jiných lidí. Zkuste na to víc myslet a nepřipouštět si jen samá negativa.

2. Mějte se rádi

Sebeláska je klíčem k řešení téměř všech problémů. Kdo si věří, dokáže se přinejmenším lépe vyrovnávat s překážkami.

3. Smějte se

Na buddhistické moudrosti „Usměju se – a svět se změní“ opravdu něco je! Člověk se sice občas musí k smíchu přinutit, ale pak pozná, že přece jen není tak zle.

4. Myslete pozitivně

Každý mrak má stříbrný okraj, říká jedno staré rčení. Co to znamená? Že i ty špatné životní úseky mají svůj konec. Bude zase dobře!

5. Stále se učte

Jsou to především nepříjemné zkušenosti, co vás posouvá v životě dál. Známé přísloví „Chybami se člověk učí“ totiž není jen prázdnou frází.