Tato hra nás zavede do dalekých severských zemí a z pohledu třetí osoby se vžijeme do role mladého šamana Iru a povedeme jeho kroky na cestě za osvobozením severského lidu od zlé moci a kouzel sněhové čarodějky Sukko a jejích posluhovačů. Jelikož jde o akční adventuru, budeme jak bojovat, tak řešit logické hádanky. K boji nám poslouží harpuna ostrá jako břitva a také kouzla, která se budeme během hry učit od čtyrech magických Duchů. Nepřátel a NPC bude podle autorů velké množství, takže bychom neměli trpět nepříjemným pocitem déja vu. Pro příklad uvedu přátelské létající velryby, živoucí hvězdy, světlušky a zlé obry, gobliny, kouzelníky či bezhlavé rytíře. Během cesty budeme též získávat zkušenosti a tím zlepšovat své vlastnosti, čímž se do White Fear dostává i prvek RPG. Hra by měla zaujmout jak mladé, tak i starší hráče a je jakýmsi epickým příběhem, hluboce inspirovaným eskymáckými, himalájskými, skandinávskými a keltskými příběhy a legendami. Jak vypovídají i samotné screenshoty, dostaneme se do mnoha různých předpočítaných prostředí (např. tundra, Měsíc, ledovec, vulkány, obsidánová věznice). Vydání White Fear je plánováno na třetí čtvrtletí tohoto roku jak pro PC, tak i na konzoli PlayStation 2.
White Fear
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...