Sen # 1 - únos Anushy:
Pokuste se vejít do paláce, budete však muset vyřešit jednoduchý puzzle, v němž vám jeden kousek chybí.
Jděte doprava, kde z podlahy seberte flétnu.
Z terasy sejděte po schůdcích nalevo dolů a pokračujte rovně až ke zdi, kde seberte provaz.
Jděte na opačnou stranu, až dorazíte k pomerančovníku. Položte provaz pod strom a použijte na něj flétnu - provaz se tak vzpřímí. Vylezte do koruny stromu a seberte pomeranč.
Cestou ke stromu jste potkali opičku. Předejte jí pomeranč a ona upustí chybějící kousek puzzle, který seberte.
Zkompletujte puzzle před vchodem do paláce (klikněte na vchod) a vyřešte jej dle obrázku.
Vejděte do paláce, kde vás omráčí stráž…
Skutečnost # 1 - únos Anushy:
Promluvte si s plačící matkou Anushy, která posléze uteče na dvorek svého domu a zamkne za sebou mřížovou bránu. Za branou naštěstí pro vás upustí klíček, který je však prozatím mimo váš dosah.
Před vchodem do domu seberte z květináče trs trávy a na protější straně ulice klacek.
Jděte na křižovatku ulic, kde si promluvte s malým klučinou (rozmění vám peníze).
Pokračujte doprava před kino, kde vhoďte mince do automatu na žvýkačky (získáte žvýkačku).
Vraťte se před mřížovou bránu u domu Anushy. V inventáři zkombinujte žvýkačku s klackem a výsledek použijte na klíč ležící na zemi, čímž ho získáte.
Klíčem odemkněte mříže a vejděte na dvorek, kde z oltáře seberte fotografii muže.
Znova si promluvte s klučinou na křižovatce ulic.
Pokračujte ulicí doleva až ke krávě, která blokuje cestu. Dejte jí trs trávy, čímž se jí zbavíte.
Za rohem boční uličky narazíte na starého žebráka, s nímž si promluvte. Aby vám pomohl, musí znát jméno vámi hledaného muže.
Na konci ulice naleznete bankomat. Prozkoumejte jej a vložte vaši platební kartu do slotu - získáte tím hotovost.
Vraťte se na křižovatku ulic. Nedaleko odtud je obchůdek s časopisy. Prozkoumejte výlohu a objevíte časopis o autech, na jehož přední straně je tentýž vůz, v němž byla Anusha unesena.
Promluvte si o obchůdku s klučinou na křižovatce a dejte mu peníze. Přislíbí vám, že vám z obchůdku časopis ukradne, ale musíte pro něj otevřít okno ve vstupních dveřích.
Jděte do tmavé uličky za starým žebrákem a z hromady odpadků seberte ramínko.
Prozkoumejte okno dveří obchůdku a použijte na něj ramínko - tím ho otevřete.
Oznamte to klučinovi, který vám za pár okamžiků kýžený časopis přinese.
V inventáři časopis prozkoumejte - zjistíte jméno majitele vozu.
Promluvte si se starým žebrákem, který vás zavede do tmavé uličky…
Sen # 2 - únik z paláce:
Nejdříve se musíte dostat ven z vězení.
Zdvihněte postel a seberte z podlahy banán.
Prozkoumejte okno a pomocí banánu do cely přilákejte opičku.
Jakmile opička banán sní, seberte slupku, prozkoumejte zamřížované okénko ve dveřích a prohoďte jím slupku do místnosti se strážným.
Znova zdvihněte postel - rámus vzbudí strážného, který uklouzne po slupce a omdlí.
K získání klíče, jenž je položen na stole v místnosti se strážným, využijte chytrosti opičky.
Zadejte opičce posloupnost příkazů: Eek (dopředu), Gnee (vyskočit), HooHooHoo (otočit se doprava), Gnee (vyskočit) a WaHeeHee (sebrat klíč).
Po získání klíče jím otevřete dveře cely a ve strážní místnosti seberte mačetu, ležící na podlaze vedle omráčeného strážného.
Otevřete východové dveře a objevíte se v krátkém komplexu chodeb. Zde je vaším úkolem dostat se z tohoto podzemního komplexu do přízemí paláce. V cestě vám však stojí celkem tři strážní. Dva z nich je nutné zezadu omráčit mačetou, na třetího je musíte shodit vázu.
Vyjděte z vězení a na první křižovatce se dejte doleva. Po chvíli zahněte do chodbičky napravo a použijte mačetu na hlídače stojícího na vrcholku schodů. Seberte mu klíč.
Z výklenku na vrcholu protějšího schodiště seberte vázu.
Odemkněte klíčem zamčené dveře pod schody, na konci chodby za dveřmi vykoukněte z okna a na stráž stojící pod oknem shoďte vázu.
Komplexem chodeb projděte až do přízemí paláce a odtud ven k zahradám až ke slonovi.
Mačetou přesekněte provaz, kterým je slon přivázán ke kůlu, a nasedněte na něj.
Na zádech slona se vydejte ke zdi a tu prorazte.
Skutečnost # 2 - v ulicích města Dillí:
Po probuzení si promluvte s malým klučinou o všem možném.
Vlezte pod přístřešek nalevo, kde z hromady harampádí seberte dřevěnou bedýnku.
Jděte ulicí a zahněte dvakrát doprava. Na konci uličky seberte náhrdelník a navštívenku.
Vydejte se druhou ulicí kolem spícího žebráka. Všimněte si, že má vaši peněženku. Sebrat mu ji ale zatím nemůžete.
Jděte o dvě lokace dál, kde seberte ze země ptačí pero. Pošimrejte perem spícího žebráka, který se posléze otočí a vy mu můžete sebrat svoji peněženku.
O lokaci dál za žebrákem vejděte na malý dvorek napravo a otevřete dveře č. 1D (jiné dveře otevřít nelze).
Uvnitř si promluvte s věštkyní o Dharmeshovi - věštkyně vám však odmítne dát jakékoliv informace.
Vraťte se na začátek ulice za mladým klučinou a promluvte si s ním - požádáte ho, aby za 5 minut zatelefonoval věštkyni. Ještě mu dejte nějaké peníze.
Utíkejte zpět k věštkyni. Po zazvonění telefonu seberte ze stolku účty, z nichž zjistíte Dharmeshovu adresu.
Na konci ulice čeká taxikář. Promluvte si s ním a pak mu předejte peníze. Odveze vás k Dharmeshově vile.
Pozn.: V ulicích ještě můžete chytit krysu, která sice není potřebná k dokončení hry, ale v jedné z následujících částí hry s ní pak můžete klikat na obrazy v Dharmeshově vile, čímž se vám odhalí skryté fotografie tvůrců hry.
Pod přístřeškem na začátku ulice seberte klacek.
Vedle lavičky naproti spícího žebráka seberte rozbitou skleněnou láhev.
O pár lokací dál na stejné ulici musíte získat šňůru na prádlo visící nad ulicí. Pod sloupek postavte dřevěnou bedýnku, vylezte na ni a šňůru odřízněte rozbitou lahví.
Na konci hlavní ulice (před taxikářem) zahněte do úzké uličky nalevo. Na jejím konci položte pod okno bedýnku, nahlédněte do okna a z nitra domu seberte kus sýra.
V inventáři spojte dohromady provaz, klacek, sýr a bedýnku (tu musíte opět sebrat z místa, kam jste ji naposledy položili).
Zajděte do jedné z bočních uliček, kde se potulují krysy, a položte vyrobenou past na zem. Tím chytíte krysu.
Skutečnost # 3 - u Dharmeshovy vily:
Jděte podél zdi Dharmeshovy vily, dokud nenarazíte na prasklinu v její horní části.
Cestou seberte klacek ležící v trávě u zdi. V inventáři spojte klacek s provazem a ten přehoďte přes prasklou zeď - tím se dostanete dovnitř areálu vily.
V zahradě se nejdříve vydejte doprava do budky s nářadím, kde seberte šroubovák a kleště.
Zahradou projděte k zadnímu vchodu do vily, kde naleznete nade dveřmi poplašný systém.
Položte na zem vedle dveří bedýnku a vylezte na ni. Šroubovákem odstraňte panel na krabičce s poplašným systémem a trčící dráty přestřihněte kleštěmi.
Za rohem otevřete okno do kuchyně a prolezte jím do vily.
Jídelnou projděte do vstupní haly a odtud protějšími dveřmi do knihovny.
Na konci knihovny je na stolku položená malá puzzle skříňka. Ta se skládá z mnoha odsuvných částí po všech svých stranách a vaším úkolem je všechny tyto části vysunout (viz obrázek). Po vysunutí všech částí objevíte ve skříňce klíček, který seberte.
Vraťte se na chodbu a vyjděte po schodech do patra. Zde odemkněte klíčkem v pořadí třetí dveře od schodů. Uvnitř si promluvte s dvojnicí Anushy, načež budete opět omráčeni Dharmeshovou ochrankou.
Sen # 3 - vysvobození Anushy poprvé:
Uvnitř chrámu seberte z bočních stěn skleněná okna (celkem šest kousků).
Opusťte halu a sejděte po schodech dolů k velkým dveřím, z nichž seberte kliku.
Cestou zpět do schodů zahněte doleva - objevíte s v místnosti se zlatým předmětem v jejím středu.
Do místnosti pronikají paprsky světla z jediného okna. Přistupte k němu a vložte do něj tři skleněné tabule, na kterých se znázorněný obličej dívá přímo před sebe (barva trojlístku nad očima je modrá, zelená a červená).
Ve středu místnosti se objeví točité schodiště směřující do podzemního bludiště. Sejděte dolů.
V bludišti se orientujte podle cinkajícího zvuku a jděte stále za ním (cinká-li zleva - jděte doleva, cinká-li zprava - jděte doprava, cinká-li zleva i zprava - jděte rovně).
Na konci bludiště klikněte na světélkující stěnu, čímž probudíte vznášející se dvojnici Anushy.
Vraťte se bludištěm k točitým schodům a vyjděte až na hlavní schodiště. Zde vystupte o krok nahoru a zahněte doprava do mučírny, kde seberte řetěz.
Vystoupejte po schodech do hlavního sálu chrámu. V inventáři spojte kliku s řetězem a hoďte jím po páce za ohnivou propastí. Pak budete moci bez problému přejít přes propast ke své milované Anushe.
Skutečnost # 4 - únik z Dharmeshovy vily:
Nejdříve se musíte dostat ven ze zamčené skříně.
Někde ve tmě nahmatejte krabičku sirek. V inventáři z krabičky vytáhněte jednu sirku a zapalte ji o krabičku - tím si vnitřek skříně na pár vteřin osvětlíte (tento proces můžete bez omezení opakovat).
Seberte z poliček hadr a plechovku oleje. V inventáři vsuňte hadr do plechovky a zapalte jej sirkou - tím získáte stálé světlo.
Prozkoumejte zámek na dveřích skříně a odemkněte jej.
Ze sklepení se dostanete tak, že u zamčených dveří odšroubujete šroubovákem oba panty.
V přízemní hale jděte ke dveřím do knihovny a promluvte si s Anushou, která je za nimi zamčená.
Vyjděte po schodech do patra a vstupte do Dharmeshovy pracovny. Uvnitř seberte z jednoho stolu jeho diář a z druhého klíče.
Vraťte se na chodbu a vstupte do protějších dveří, kde seberte z nočního stolku CD-mana.
Odsuňte obraz na stěně naproti dveří, objevený trezor odemkněte klíčkem a z jeho nitra seberte CD.
Na chodbě vejděte do místnosti, v níž stojí Anushina dvojnice. V inventáři vložte CD do přehrávače a ten pak předejte dvojnici. Hovořte s ní tak dlouho, dokud se na zahradě neobjeví průvod odnášející Anushu k obřadu do chrámu Kálí.
Skutečnost # 5 - vysvobození Anushy podruhé:
Stojíte venku před vilou. Nejdříve zamiřte ke garáži, obejděte ji zleva a vstupní dveře odemkněte klíčkem.
V garáži seberte ovladač na dálkové startování auta a kriketovou pálku.
Vyjděte ven k oknu garáže, prozkoumejte ho a přes okno použijte dálkový ovladač na vůz. Tím přilákáte hlídače do garáže, kde po chvíli podlehne velkému množství zplodin z výfuku.
Vejděte do garáže a u ležícího těla strážného seberte z podlahy ID kartu.
Projděte zahradou až k obrovské soše bohyně Kálí. Na slot v podstavci sochy použijte ID kartu, čímž odkryjete tajný tunel. Vlezte do něj a objevíte se přímo před chrámem bohyně Kálí.
Jděte po stezce až ke chrámu, kde podřimuje strážný. Přetáhněte ho kriketovou pálkou a pak mu seberte jeho nůž.
Vystoupejte na terasu a použijte nůž na výčnělek ve stěně - tím odsunete kámen a dostanete se tak dovnitř chrámu.
V místnosti otevřete dřevěný poklop uprostřed a sejděte po točitých schodech dolů do labyrintu.
Labyrintem procházejte stále rovně, až dorazíte do místnosti s vaší milovanou Anushou.
Pokuste se s ní promluvit, v tom okamžiku se ale na scéně objeví Dharmesh. Hovořte s ním tak dlouho, dokud vám dvojnice Anushy nezachrání život a vy se tak nadobro zbavíte nebezpečí, jenž pro vás představovala bohyně Kálí a její uctívači The Thugs.