- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sdílím s autorem oblibu Mezopotámie, méně už pak stavitelských strategií, takže si nejspíš nechám ujít. Opravdu škoda, že se této oblasti nevěnuje víc pozornosti. Namátkou mě napadá třeba starší pecka Sacrifice, ve které byl jako záporák Marduk, ale tam šlo o směsku všech možných kulturních vlivů. Chystaný animovaný příběh adaptující Epos o Gilgamešovi od Epicu nepočítám. Těžko říct, jestli to opomíjení není prostě tím, že víc na západě prostě tohle moc neznají, zatímco na Egypt nebo Řím se chytne každý (což je ale začarovaný kruh: neznají to, protože se to opomíjí).
No nevím... Napařil jsem se "Children of Nile" a vypadal možná líp... Hudba fajn, grafika krapet předpotopní ale pěkně retro... Asi si znovu nainstaluju a postavím aspoň střední pyramidu :-)
Pěkná recenze, díky. Ale máme tu i další hru z této oblasti - Sumerians - zatím v EA. Hráli jste ji někdo? https://store.steampowered.com/app/1079510/Sumerians/
Zikkurat se v cestine normalne sklonuje
Mňo, nevypadá to špatně, možná na to mrknu. Náhodné události mi chybět nebudou. Ale radši bych hrála masters of magic v novým kabátku.
Recenze bohužel nezmiňuje něco, na co si jinde docela stěžují. Absence atmosféry, když po městě nechodí obyvatelé a nemá žádné zvuky města na pozadí, takže působí jako město duchů.
Může to znít jako maličkost, ale přesně tahle maličkost dělala z těch starých her živoucí města.
Jinak nevím, ale co se týká AI v původních hrách, tak já nikdy neměl zásadní problém s tím, že bych musel město zásadně upravovat, aby bylo dobře zásobené, takže jestli tady musím všem walkerům plánovat jejich cestu, tak je to pro mě jednoznačně krok špatným směrem.
V těch starých hrách (minimálně v Pharaoh) ale také po ulicích nechodili obyvatelé. On by to byl ve výsledku dost chaos, protože by to komplikovalo přehled o trasách výrobků/zboží/služeb.