Diskuze

RECENZE: Český Nebuchadnezzar navazuje na klasické budovatelské strategie

Legendární Pharaoh má po letech nástupce, a to přímo z české kotliny. Tentokrát nás nečeká stavba pyramid, nýbrž majestátních zikkurat, jinak však fanoušci budovatelských strategií budou z Nebuchadnezzaru nadšeni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J11a52k51u35b 19R98a75i54d91a

20. 2. 2021 13:13

Sdílím s autorem oblibu Mezopotámie, méně už pak stavitelských strategií, takže si nejspíš nechám ujít. Opravdu škoda, že se této oblasti nevěnuje víc pozornosti. Namátkou mě napadá třeba starší pecka Sacrifice, ve které byl jako záporák Marduk, ale tam šlo o směsku všech možných kulturních vlivů. Chystaný animovaný příběh adaptující Epos o Gilgamešovi od Epicu nepočítám. Těžko říct, jestli to opomíjení není prostě tím, že víc na západě prostě tohle moc neznají, zatímco na Egypt nebo Řím se chytne každý (což je ale začarovaný kruh: neznají to, protože se to opomíjí).

0 0
možnosti

P28a94v12e32l 77D17r44d44a

19. 2. 2021 12:15

No nevím... Napařil jsem se "Children of Nile" a vypadal možná líp... Hudba fajn, grafika krapet předpotopní ale pěkně retro... Asi si znovu nainstaluju a postavím aspoň střední pyramidu :-)

0 0
možnosti

Pěkná recenze, díky. Ale máme tu i další hru z této oblasti - Sumerians - zatím v EA. Hráli jste ji někdo? https://store.steampowered.com/app/1079510/Sumerians/

0 0
možnosti

Zikkurat se v cestine normalne sklonuje ;-)

2 0
možnosti

Vztyčte více zikkuratů!

0 0
možnosti
Foto

Mňo, nevypadá to špatně, možná na to mrknu. Náhodné události mi chybět nebudou. Ale radši bych hrála masters of magic v novým kabátku.

1 0
možnosti

Recenze bohužel nezmiňuje něco, na co si jinde docela stěžují. Absence atmosféry, když po městě nechodí obyvatelé a nemá žádné zvuky města na pozadí, takže působí jako město duchů.

Může to znít jako maličkost, ale přesně tahle maličkost dělala z těch starých her živoucí města.

Jinak nevím, ale co se týká AI v původních hrách, tak já nikdy neměl zásadní problém s tím, že bych musel město zásadně upravovat, aby bylo dobře zásobené, takže jestli tady musím všem walkerům plánovat jejich cestu, tak je to pro mě jednoznačně krok špatným směrem.

6 0
možnosti

P62e62t59r 73P45ů61t30a

18. 2. 2021 10:56

V těch starých hrách (minimálně v Pharaoh) ale také po ulicích nechodili obyvatelé. On by to byl ve výsledku dost chaos, protože by to komplikovalo přehled o trasách výrobků/zboží/služeb.

1 0
možnosti