Diskuze

Horor Alone in the Dark - strach v nočním Central Parku

Strašidelné okamžiky v nočním New Yorku a úžasné hrátky s ohněm nabízí tento survival horor.

Host

11. 8. 2009 3:23
Obhajoba

Alone in the dark, sam ve tme.. Tak to proste u tyhle hry je, sama chudinka odrizla od mainstreamu odstrcena do temneho kouta.. A tak to ma bejt, protoze kdo rad hraje hry tohodle typu, ten se nepohorsene ponori do jejiho temneho sveta.. K ovladani bych rek asi tohle - hraju to na xku a ovladani mi prijde uplne normal, ze PCckari plakaj protoze prichazi doba kde uz nestaci jen klikat myskou, ale klade se duraz na packy, pri kterejch pravda jde uz tak trochu o um.. ( neocenitelnej bojovej system treba u fight night round.. - to si na kompu neumim predstavit) Typickej priklad zmrvenyho pc ovladani byl Resident4 - mel sem tu cest, pokud je to u alone to samy, tak chapu pcckare ze to vzdali, i kdyz ja toho residenta 4 na kompu dohral 4x... Jinak si myslim ze kdo nekdy hral residenta, nemuze mit problem s kamerama.. hratelnost je na urovni, co si myslim ze pokulhava je pribeh, kterrej je kratkej a neda se moc ovlivnovat.. Atmosfera je krutoucka, a lokace napadity.. cekal sem vic vnitrnich prostor, ale neva.. Nakonec by to mohlo bejt trochu tezzsi, no a vic pistoli a takovy ty bonusy jako miva resident ( ruzny mody po dohrani a tak ) podtrzeno secteno : Alone je plnohodnotna hra, svyho stylu originalni.. penez rozhodne nelituju, i kdyz netvrdim ze s k ni jeste vratim.. JackoBurger

0 0
možnosti

jack-b

16. 5. 2009 7:29
AITD

tahle hra je vazne dobra zakladem je dobre puzivat a predmety a improvizovat

0 0
možnosti

Danny

27. 4. 2009 20:20
hw

no i když mám originál hru přesto mi nejde protože při spuštění hry mi to hodí chybu, že došlo k roblému s grafiskou kartou

přitom zde píšou že procesor atd. je 2.4 a na original obalu je 2.6

pomozte pls poradte co mam delat;-(;-(;-(;-([>-]

0 0
možnosti

Luboš

26. 3. 2009 23:23
Je to supr hra..

AITD není akční hra..,koukám že většina z vás to asi nepochopila.Je to adventura-tz,že základ je používat /rozumně/ předměty.Jinak,podle mně je to výborná hra,dal bych 90%.Po stupiditách,které dostali od recenzentů 90 a výš/napr.Bioshock,Gothic3,Farcry2/ vyšla hra která mě baví,i přes nekteré chyby,a větší hodnocení než 80% jsem nikde nevidel.Mno,asi Atari tentokrát nepodplatilo recenzenty,tak dávají tak málo..

0 0
možnosti

Hybrid666

27. 3. 2009 11:52
Re: Je to supr hra..

Je to tvuj nazor ktery ti samozrejme neberu, jinak hra neni cista adventura, je to akcni adventura a v tom je rozdil. A to ovladani to ti prislo v poradku a intuitivni,? nezlob se na me, ale toto frustrovalo neskutecnou merou. Kdyby jej hra mela klasicke standardni s kamerou za zady a moznosti se volne rozhlizet nereknu proti ani "Ň" a verim ze bych si hru vychutnal, ale po 4 hodinach zkoumani prekombinovanych a slozite navrzenych ovladacich prvku a snahy do nej proniknout jsem si na neco takoveho presto nezvykl a to jsem tomu snahu a dobrou vuli dal, to mi ver, nemluve o tom, ze jsem narazil v ovladani i na ciste bugy, coz uz mi prislo opravdu moc. Jinak na Bioshock mi nesahej :-), v pravde umelecke dilko.

0 0
možnosti

markos1

1. 3. 2009 18:07
prosba

Ghost recon 2 - HAMACHI

Ahojte.

Má niekto skúsenosti s hraním hry GRWA 2 cez Hamachi.Ak áno tak by som vás prosil o radu ako mám nastaviť hamachi respektíve hru          Ďakujem

0 0
možnosti

zekinth

27. 2. 2009 22:19
Horor Alone in the Dark

Dnes jsem si celý den říkal, že s touhle gameskou ještě něco zkusím ale jak se ukazuje tak prostě nemůžu. Je to sviňa domršená a už mi potvora bere i chuť ke hraní jiných her. Zítra ji jdu vyhodit do popelnice a potom se to možná zlepší. Budiš to pro mne dostatečným trestem za moji blbost, že jsem ji řádně zakoupil v obchodě. Příště už takovou hloupost rozhodně neudělám:-/.

0 0
možnosti

Frater Omega