Diskuze
XCOM: Enemy Unknown rozšíří stahovatelný obsah Slingshot
Děkujeme za pochopení.
Mankind
Hmm
Nechapu to. Drive par lidi udelalo hru,kde bylo mozne cokoliv znicit,kde tahy vojaku mely spoustu moznosti,kde existovaly ruzne frakce,kde zalezelo treba i na tom jak moc znicite/neznicite misto zasahu,kde si clovek mohl lootnout vybaveni mrtvych spolubojovniku,kde byly mapy obrovske,kde jsi mohl mit kolik chtel letadel a delat najednou kolik chces misi,kde existovala nejake herni ekonomika,kde kazdy armor vypadal na prvni pohled jinak,kde stavba baze byla extremne dulezita e ane jen na okrasu...atd
A dneska velke skupiny lidi za miliony dolaru delaji takove paskvily,ktere si jednoduchosti nezadaji s pacmanem. A jeste tyden po vydani pridaji do ''pacmana'' 3 nove mapy(za penize zrejme:p)
Opravdu chteji novi hraci vsechno orezane na kost? Neverim tomu.
Yerm
Incubation
Když jsem se nad tím trochu zamyslel, hodně to připomíná starou Incubation. Ačkoli ta byla ještě trochu extrémnější. Pro ty kdo to neznáte, je to na první pohled taktická tahovka, dost podobná novýmu xcomu. Na druhej pohled zjistíte, že díky hermímu systému je to spíš logická hra. Voják má asi 4 akční body, jakmile s ním pohnete třeba jen o jeden a pak se přepnete na jinýho, tak s tím prvním už v tom tahu hrát nemůžete. Průměrnej počet nábojů na misi je asi 8 (podle typu zbraně). Každej voják může nosit pár dalších předmětů. Veškerý vybavení je podmíněný bodíkama v několika schopnostech, takže budete moc rádi když jeden konečně nasbírá dost bodů na raketomet nebo kulomet. A tak dál.
Prostě dokud člověk nepřistoupil na ten systém, tak to bylo podivný, ale jakmile začal hrát podle jejich pravidel, tak to bylo hrozně super.
Yerm
Re: Incubation
A to mi přijde jako hlavní problém novýho xcomu. Všichni ti co si stěžujou chtějí akorát starý ufo v nový grafice. Nejsou schopný se na to podívat jako na jinej přístup ke hře. Stěžujete si na nemožnost udělat všechny mise, na to že jeden voják má jeden typ zbraně, na málo předmětů v inventáři, na dva akční body na tah. Já si vybírám který vojáci se mi budou víc hodit. Chci druhýho snipera, nebo radši supporta? A co když jsou všichni heavy zrovna na marodce, koho vezmu místo nich? Mám dát vojákovi vestu +2 životy, nebo scope +10% hit? A někdo by měl tahat ten medikit, co kvuli němu obětuju? Útočí na Brazílii, na Austrálii a na Německo, který dvě si můžu dovolit nechat padnout? A když tenhle voják doběhne sem za auto, tak nebude moct střílet, ale příští kolo bude v super pozici - pokud ovšem za rohem nečíhají tři mutoni, který se mi na něho sesypou.
Prostě buď můžete brečet že jste nedostali UFO, nebo si můžete užít bezva hru, která UFO není, ale je dost dobrá. A má náboj.
Pacourek Petr
Krátké
Tak moc jsem se těšil, až mě to zklamalo.Vizuálně dobré - střelba zkrs rohy budov ne zdi , tragicky krátké - málo misí, jenom jedna základna, jenom jedno speciální ufo, málo vybavení a zbraní, zbytečně rychlé levelování jednotek (než se naučím používat jednu schopnost už mám několik dalších), málo druhů nepřátel a některý skutečně až ke konci,proč proboha dělení na dvě akce,s časovíma jednotkama se dalo lépe plánovat,jenom jedna základna, žádný napadení základny,jenom dva druhy útočných letadel,jenom jedno výsadkové,výroba je okamžitá a nic z ní se nedá ani koupit ani prodat,čas pouze zapnout/vypnout,útočná letadla nemůžou přeletět do další oblasti , myslím že časem mě napadne ještě něco ,ale tohle je víc než dost - s těma 90% to fakt posr...li
Glock Mark XXVII
1 postava + 3 mise + 1 příběh
... můj odhad = 15 doláčů.
doktor_bota_2
Děkuji, nechci.
A rozhodně nesouhlasím s tvrzením "předělávka se nesnaží sérii citelně proměnit, staví spíše na dědictví původní hry" - zjednodušeno a ořezáno bylo snad vše podstatné.
Wolfling
Re: Děkuji, nechci.
Konkretneji? Me neprijde ze by neco obzvlast zasadniho chybelo.
smithy
Trapné konzolovky :(
Tak nám zabili Ferdinanda...(nový XCOM, nebo Jagged Aliance...moc nepřemýšlet...hlavně že je to barevné...chjo)
h0landan
Re: Trapné konzolovky :(
Kdyby jste všechno nepirátili, tak se vyvíjí mnohem víc a kvalitnějších PC her..
qsubt
hmmm
volby vzhledu ucesu a ruznych kravin... to je fakt, to ta hra potrebuje:( konec ironie.
Hra je to dobra, ale KRAATKAAA, dohral jsem 3ti obtiznost na Ironmana celkem rychle, nevim kolik cisteho casu mne to zabralo .... no ale timto to pro mne asi bohuzel konci, znovuhratelnost neni az tak vysoka..
Leda zkusit 4tou obtiznost na ironmana, ale to by bylo na mne az moc HC a tolik volnych hodin na znovuzacinani zase nemam.. a to neznamo co bude az prozkoumam toto... uz taky nebude...
JtF
Re: hmmm
Tak si to dej bez save/load během mise.A třeba ti to tak krátké připadat nebude.
Paeris Kiran
mno...
musím říct že to čeho sem se bál- zmršení taktické části hry k tomu skutečně nedošlo. dělení vojáků na classy a vybrojování a jejich postup se stal celkem logickým...
Co me dost sklamalo je ořezání strategické části... pokud se člověk dostane přes první fázi hry (což v podstatě znamená zajistit globální pokrytí satelity) tak je to více méně jenom triviální respond na 1 ufo za pár dní...
Chtělo by to víc UFO eventů, komplexnější systém class nepřátel (obligátní sektan voják, sektan navigátor, sektan vůdce)... a neškodilo by mít víc jak 1 skyranger s definovanými týmy... (mise řešit podle toho kdy doletí na místo))
cckk
Re: mno...
to mas nakou spatnou pamet prave takticka cast je v cele hre to nezmrsenejsi nemas tahy mas jen dva/jeden tah muzes popojit a vystrelit ale vystrelit a popojit ne, kdyz uvidis emzaka nezastavis se a klidne napochodujes az k nemu. driv tah = cas davalo to smysl rychlesi zkusenejsi vojak mel vic tahu ted je jedno jestli udelas 1 krok nebo deset
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita
Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu
V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...
Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to
Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...
Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek
Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...