- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Microsoft je taková Česká spořitelna. Na každý prd milion lejster a k tomu se tváří jak když dělají zákazníkům bůhvíjakou službu...
Nechapu smysl prispevku, neprijatelne a ze to trva dlouho neni argument. Jak dlouho to trva? Co je neprijatelne? Ja na druhou stranu jako uzivatel xbox360 nechci aby se mi hra patchovala pod rukama. Kdyz chteji vydat hru na platforme kde jsou nejaka pravidla (a nedivim se ze je MS ma - je to jejich konzole a jejich povest) tak se bud prizpusobim, nebo si musim vybrat jinou platformu. Proc by kvuli World of tanks mel MS predelavat pravidla, ktera alespon z meho pohledu poskytuji uzivatelum urcitou miru kvality obsahu na meoji platforme. Jo pokud to trva pul roku a museji u toho manazeri projektu beha nazi kolem stolu tak je to neprijatele a trva to dlouho. Jinak mi ten clanek pripada jako plivnuti na MS bez zjevneho duvodu.
Je to online hra. Na PC / XBoxu je jen klient ikdyž má 4GB, je to jen klient. Abyste se mohl připojit k serveru, musí mít stejnou verzi. Tedy se při spuštění musí zkontrolovat verze a případně nabídne instalaci update - nainstaluješ a hraješ nebo nenainstaluješ a nehraješ.
Ja treba chapu upravy map a odstranovani chyb na nich, jasne je i pridavani tanku (i kdyz by klidne mohli zvolnit :-)), nicmene porad zustavaji urcite nedodelky a neodladenost. Ta frekvence vydavani aktualizaci mi prijde dost vysoka, ale nemam zkusenosti s jinymi online hrami, takze mozna je to normalni.
Prijde mi, ze by mohli klidne aktualizaci pozdrzet a vic odladit, vysledek by byl rozhodne lepsi, nez to potom rychle zamaznout dalsi aktualizaci.
Nerf artileriii a buff presnosti je urcity rebalanc hry, kdy by ovsem taky stalo za to dele testovat a ladit, z meho pohledu to byly kroky spravnym smerem, nicmene dosti prehnane.
P.S. Mam pocit, ze ani miniquesty pridane v 8.6 nefunguji uplne perfektne, ale moc to nesleduji.
Razeno za Stepana, system diskusi ma ocividne taky nejake slabiny :-D
"Na on-line hrách je dobré to, že když se něco podělá, můžete rychle vydávat aktualizace. S Microsoftem pracujeme na tom, abychom mohli vydávat aktualizace rychleji." Jinými slovy: "Můžeme si dovolit najmout levné programátory a když se něco podělalá, můžeme to rychle zamáznout. S Microsoftem pracujeme na tom, abychom si mohli dovolit něco podělat častěji." ...Nebylo by efektivnější psát kvalitnější kód?
Ono by to vyzadovalo i kvalitni testovani, takze je pro ne asi levnejsi to latat za pochodu.