Diskuze

Spider-Man z perspektivy vlastních očí je jen pro otrlé, způsobuje závratě

Fanouškovská modifikace hry Spider-Man přidává možnost vyzkoušet si být slavným superhrdinou z perspektivy vlastních očí. Pro jedince s kinetózou bude ovšem utrpením už jen sledovat trailer.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P93e20t11e53r 12B83i40e21l53y

20. 9. 2022 20:01

Celkom v pohode, keby nerobil este popritom salta, aj celkom prehladne. Za mlada mi robil vacsie problemy hrat AvP za votrelca, to mi bolo spatne po par minutach

1 0
možnosti

P32e90t88r 77L60u44k46á45š

21. 9. 2022 9:41

To byla naopak pecka, v multiku čučet na stropě někde v koutě a čekat ma koho hupnete, skvělé... chtělo by to nějaký remake do nového kabátku ale se zachovanou hratelností, juj to by bylo něco :]]

0 0
možnosti

P74e43t56r 89L46u36k27á11š

20. 9. 2022 14:06

Nepůsobí to na mě nijak zavratotvorne, spíš je to jen nepřehledné když dělá ty salticka a různé zbytečně ale efektní přemety...neni to prostě na pohled z první osoby stavěné, jasný přehled o okolí budete u tohodle mít vzdy jen z pohledu třetí osoby. Počítám ze Wowko taky nikdo nehraje z pohledu očí (kdyby to teda šlo, o čemž nevím páč nejsem wow políben).

1 0
možnosti

Jasně je to hra, ale problém je ten, že Peter Parker tím pavoučím kousnutím musel dostat do vínku nejspíše více "zvířecích" schopností/charakteristik aby tohle "létání" zvládl. TEDY je už v principu špatně (prostě to nelze) aby člověk/hráč napodoboval hybridní či přímo zvířecí druh a přitom měl stále lidské smysly... Taková moucha vidí 360o a v jedné vteřine zachytí 100 vjemů. Pes má prý čich 10 až 100 000x silnější. To by se asi člověk z toho... ;-D

0 1
možnosti

Proto vždycky říkám, že mít superrychlost je buď ta nejlepší schopnost nebo vůbec nejhorší :-)

V optimistickém případě s sebou automaticky taky nese super rychlé myšlení a vnímání a super odolné tělo schopné snášet tu akceleraci i brždění.

V pesimistickém případě to s sebou nese roztříštěné kosti v obou nohách a krvavý flek na nejbližší zdi :-)

3 0
možnosti

P12e13t17e34r 17M35l18i60c63h

20. 9. 2022 12:39

Mozna by to mohl byt zajimavy podnet pro vyvojare. Proc zpusobuje zavrate? Co dela clovek houpajici se na lane nebo na houpacce jinak, jaky obraz vnima, ze je v pohode? A tomu by se mel prizpusobit pohled kamery. Clovek, podle mne, preostruje na predmety a vnima, jak se priblizuji, zbytek ne. Mozna by se to dalo napodobit a zbytek rozmlcit nebo zasednout. Takze se tam objevi jen nekolik predmetu v pohybu, priblizovani a zbytek bude nehybne pozadi. Clovek reaguje na zmenu kontrastu, pohyb, selmu v krovi nez vzdalene pohybujici se a pasouci stado.

1 1
možnosti

Jinak se děje především to, že oko dává mozku úplně jiný vjem než vnitřní ucho, protože oko hlásí pohyb, ucho hlásí klid. A na to se buď dá časem zvyknout, tedy mozek prostě naučit, že podobný rozpor se děje, a nebo si pořídit herní židli, co se bude houpat s hráčem.

Ano, tenhle rozpor je v naprosto každé FPS hře, ale ten rozdíl je menší, jsme na něj už trochu trénovaní z auta a taky existuje nenulové procento lidí, kterým se dělá špatně i tak. Třeba já nikdy nesnášel Wolfenstein 3D. Ale jenom ten, všechny ostatní hry jsou v pohodě.

2 0
možnosti