- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celkom v pohode, keby nerobil este popritom salta, aj celkom prehladne. Za mlada mi robil vacsie problemy hrat AvP za votrelca, to mi bolo spatne po par minutach
To byla naopak pecka, v multiku čučet na stropě někde v koutě a čekat ma koho hupnete, skvělé... chtělo by to nějaký remake do nového kabátku ale se zachovanou hratelností, juj to by bylo něco :]]
Nepůsobí to na mě nijak zavratotvorne, spíš je to jen nepřehledné když dělá ty salticka a různé zbytečně ale efektní přemety...neni to prostě na pohled z první osoby stavěné, jasný přehled o okolí budete u tohodle mít vzdy jen z pohledu třetí osoby. Počítám ze Wowko taky nikdo nehraje z pohledu očí (kdyby to teda šlo, o čemž nevím páč nejsem wow políben).
Jasně je to hra, ale problém je ten, že Peter Parker tím pavoučím kousnutím musel dostat do vínku nejspíše více "zvířecích" schopností/charakteristik aby tohle "létání" zvládl. TEDY je už v principu špatně (prostě to nelze) aby člověk/hráč napodoboval hybridní či přímo zvířecí druh a přitom měl stále lidské smysly... Taková moucha vidí 360o a v jedné vteřine zachytí 100 vjemů. Pes má prý čich 10 až 100 000x silnější. To by se asi člověk z toho...
Proto vždycky říkám, že mít superrychlost je buď ta nejlepší schopnost nebo vůbec nejhorší
V optimistickém případě s sebou automaticky taky nese super rychlé myšlení a vnímání a super odolné tělo schopné snášet tu akceleraci i brždění.
V pesimistickém případě to s sebou nese roztříštěné kosti v obou nohách a krvavý flek na nejbližší zdi
Mozna by to mohl byt zajimavy podnet pro vyvojare. Proc zpusobuje zavrate? Co dela clovek houpajici se na lane nebo na houpacce jinak, jaky obraz vnima, ze je v pohode? A tomu by se mel prizpusobit pohled kamery. Clovek, podle mne, preostruje na predmety a vnima, jak se priblizuji, zbytek ne. Mozna by se to dalo napodobit a zbytek rozmlcit nebo zasednout. Takze se tam objevi jen nekolik predmetu v pohybu, priblizovani a zbytek bude nehybne pozadi. Clovek reaguje na zmenu kontrastu, pohyb, selmu v krovi nez vzdalene pohybujici se a pasouci stado.
Jinak se děje především to, že oko dává mozku úplně jiný vjem než vnitřní ucho, protože oko hlásí pohyb, ucho hlásí klid. A na to se buď dá časem zvyknout, tedy mozek prostě naučit, že podobný rozpor se děje, a nebo si pořídit herní židli, co se bude houpat s hráčem.
Ano, tenhle rozpor je v naprosto každé FPS hře, ale ten rozdíl je menší, jsme na něj už trochu trénovaní z auta a taky existuje nenulové procento lidí, kterým se dělá špatně i tak. Třeba já nikdy nesnášel Wolfenstein 3D. Ale jenom ten, všechny ostatní hry jsou v pohodě.