Šéf vývoje hry Star Trek Online, Craig Zinkievich z studia Cryptic, prohlásil, že zdržení konzolových verzí této hry je důsledkem "byznyzových záležitostí" a nikoliv problémy při vývoji. Hra sama o sobě prý na těchto mašinách již v pohodě běží.
"Budu upřímný. Co se týče byznys stránky věci, je to s konzolovými MMO těžké. Ukázat Sony a Microsoftu, o čem vlastně opravdové MMO hry jsou, to je obtížné pro vývojáře každého MMO titulu."
Vydání Final Fantasy XI na X360 tak prý bylo možné pouze s řadou ústupků a výjimek, přičemž Microsoft měl zároveň navíc v té době zájem získat podíl na MMO trhu.
Na závěr pak poněkud trpce prohlásil, že pokud by někdo opravdu hodně chtěl, tak se může stavit u nich ve studiu Cryptic a vedle Star Trek Online si na konzolích zahrát i rovněž funkční verzi Champions Online. "Mohu tedy interně říci, že máme Star Trek Online na konzolích, ale nemůžu mluvit o byznys stránce celé věci," zakončil Zinkevich.