Na internet totiž unikl obrázek, který koncepci připravovaného systému naznačil. K záležitosti se proto vyjádřil Jeremy Dunham, viceprezident autorského studia Psyonix. Chtěl totiž zahnat některé z obav, které diskutující na internetu ve spojení s konceptem vyjadřovali.
„Bedny s tržištěm na Steamu propojené nebudou. Víme o problémech spojených s hazardními weby pro jiné hry a nechceme se touto cestou vydávat,“ upřesnil Dunhnam.
Vývojář navíc přislíbil, že celý systém půjde schovat zaškrtnutím jediné volby a stávající koncepci pro získávání předmětů to nijak neovlivní.
„Chceme vás také ujistit, že i nadále budeme přidávat bezplatné arény, režimy i předměty, a to společně s čas od času zpoplatněným stahovatelným obsahem. Přesně tak jak jsme to dělali doteď,“ píše Dunham.
Zároveň připouští, že informace na internet unikly předčasně, a firma proto detaily odhalí teprve příští měsíc.
Rocket League patří mezi největší hity loňského roku a jeho popularita zatím neklesá. Titul kombinuje fotbal s ježděním v autech a soustředí se čistě na síťovou hru. Projekt je přitom pokračováním téměř identické hry, která naprosto neuspěla. Nese však jiný název a nabízí drobná vylepšení (více o vzniku hry).