Diskuze

Nechte hráče na pokoji, obořil se australský politik na vládu

Australská cenzura přiměla senátora David Leyonhjelma k razantnímu vystoupení. Kritizoval v něm přístup státu k videohrám a volal po změnách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Cenzura her je samozřejmě hovadina, protože jen podporuje pirátství. Napadlo mě ale, respektuje třeba GOG nějaká regionální omezení?

1 0
možnosti
Foto

Upravit zákon. Odmítnou klasifikovat -> automaticky 18+ nebo jejich ekvivalent dospělosti. Stejnak se k tomu dostane každej, kdo chce. Když to povolí, tak na tom můžou aspoň něco vyrejžovat.

BTW: Pan senátor si očividně chce získat mladé voliče. :D

1 0
možnosti
MJ

Nejsem si jist, jestli jde o mladé voliče, v dnešní době, hrají prakticky všechny věkové kategorie, vždyť i těm, kteří byly prakticky u zrodu je dne 50+ Táta taky paří (56)

0 0
možnosti
MM

CEnzura her ma jedno plus, cenzurovane hry jsou vetsinou v dane zemi o to oblibenejsi :)

4 0
možnosti
Foto

J42a56k37u35b 82R61a16i56d11a

23. 3. 2017 20:35

Nikdy jsem příliš nechápal hysterii ohledně násilných počítačových her. Násilí vždy bylo součástí umění a kultury, protože příběhy vždy byly o překonávání překážek, nepřátel a nebezpečí. To, že většina postav v Titu Andronikovi zemře, taky přitom neslouží zrovna nějakému většímu poselství (nad rámec tragičnosti). Snad by obstál argument, že je ve hrách násilí až příliš propojeno se zábavou, ale i ten by se dal dost silně rozporovat. Umění, i to nejvyšší, mělo vždy též zábavnou funkci a věřím, že spoustu lidí budou na Titu Andronikovi bavit právě ty vraždy. Navíc s takovou bychom museli zakázat taky asi 90 % filmů, knih, komiksů... A proč vlastně? Většina dospělých a vyspělých lidí si umí "vychutnat" násilí v umění a přitom si být vědomi jeho zvrácenosti v reálném světě. A naopak, kolik lidí páchajících největší zvěrstva, dnes i v minulosti, k nim bylo přivedeno jakoukoliv formou uměleckého vyprávění nebo přímo her?

8 1
možnosti
JK

Nemyslím si, že nezasvěceným lidem vadí přílišné propojení se zábavou. Spíš jim vadí to, že se na násilí hráči jen nekoukají, ale přímo ho konají (byť nepřímo skrze myš a klávesnici/ovladač na obrazovce). Ale nám je jasné, že normálního, psychicky zdravého člověka (a dle mého názoru to může být i dítě) to ovlivnit nemůže.

0 0
možnosti
JJ

tak pomylit si ghoula s Alghoulom je fakt celkom kriticke... :) hlavne ked je tych potvoriek viac pokope

4 1
možnosti
JM

Tento omyl přinesl smrt mnohem víc zaklínačů než kdy bylo úmrtí způsobených hrami. (ano jsem si vědom že nejde srovnávat skutečnou smrt s úmrtím postavy, ale v rámci přirovnání se nad to povzneste.)

3 0
možnosti