Majestic - prožijte si vlastní Akta X

  • 4
Nový projekt Electronic Arts vás zatáhne do světa konspirací, světa tajných materiálů v černých deskách, označených nápisem Top Secret, a světa půlnočních schůzek s vládními úředníky. Pokud se chcete cítit jako agent FBI a stát se hlavním hrdinou vlastních Akt X, zkuste si zahrát Majestic.
Majestic

Příznivci seriálu Akta X (popřípadě jiných seriálů s podobně paranormálním obsahem), předplatitelé časopisů Magazín 2000 a Fakta X (popřípadě jiných časopisů s podobně paranormálním obsahem), milovníci kriminálních a detektivních příběhů, a v neposlední řadě lidé, kterým učarovalo online hraní… ti všichni jsou dobrou cílovou skupinou pro nový projekt Electronic Arts. Přesněji řečeno pro nový online projekt, protože Majestic bude něčím, co by se na vaše harddisky nevešlo. Povšimněte si především toho, že stále používám slovo "projekt" namísto slova "hra", což by vám pomalu mělo začít být podezřelé.

Majestic se totiž prohlašuje (totiž jeho autoři ho prohlašují) za něco, co se dá charakterizovat nejlépe následujícími slovy: "Není to hra v tradičním slova smyslu; není v ní žádné běhání, skákání nebo létání. Není v ní ani žádný komplexní 3D svět a žádný avatar, který by zastupoval vaši postavu. Hrajete prostě sami sebe." Nezní to tak úplně marně, že? Majestic Obzvlášť když si uvědomíme, že se autoři vlastně snaží vytvořit nový typ adventure, v níž hlavní role připadne opravdu vám a ne nějaké postavě, s kterou se pak musíte pracně sžívat (což taky někdy může být pěkná fuška).

Majestic vás zatáhne do světa konspirací, světa tajných materiálů v černých deskách, označených nápisem Top Secret, a světa půlnočních schůzek s vládními úředníky. Nemusíte se bát, že by pro vás případy, které jsou vám předkládány k vyřešení, byly příliš složité - pokud byste se zasekli, budou vám po kouskách zasílány návodné informace o tom, jak dál.Chápu vaši starost o to, aby ty informace nebyly návodné až moc, a aby se tak hra nezvrhla jen v plnění předepsaných úkonů, ale snad si autoři uvědomují, že tím by se kouzlo detektivní adventure rozplynulo v nenávratnu. Je to docela lákavá představa - probírat se hromadami protokolů o výsleších, pročítat kupy novinových článků či mailů, a pozvolna si dávat dohromady jedna a jedna, z čehož by v konečném důsledku mělo vzejít finální rozuzlení. Majestic Majestic bude rozdělený do epizod, kterých by mělo být pospojováno vždy osm do jednoho celku, přičemž celky jsou plánovány zatím dva. Vyřešení jedné epizody by pak mělo trvat přibližně 12 - 15 dní, pokud se tedy hře budete věnovat opravdu hodně.

Zvláštností Majesticu je fakt, že jakmile se rozhodnete začít ho hrát, už před ním neuniknete. Pokud při registraci zadáte svoje telefonní a faxové číslo nebo mailovou adresu (což není nutné), můžete počítat s tím, že vám brzy začnou chodit faxy, maily a telefonáty, z kterých bude vaším úkolem poskládat onu konspirační mozaiku a rozlousknout všechno, co se rozlousknout dá.

Vzhledem k tomu, že Electronic Arts bude za pár dní Majestic prezentovat na E3, můžete se nepochybně brzy těšit na další příděl informací a obrázků.


Témata: Electronic Arts