- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už to tady bylo tisíckrát řečeno. S novym OS WIN7 a DX10 To pošlape všem tak na 90% detailů... zbylých 10% bude DX11. S DX11 To bude uplné maximum co z toho vymáčknete takže se nestresujte že by o stupeň nižší detaily byly nějak závratně rozdílné. Tím že to má podporovat DX11 je ke všemu výhoda pro slabší sestavy resp. pro doporučený HW: je to lepší verze ovladačů která je optimalizovaná. Proto ty nižší nároky. Proč to nemá třeba vysoké nároky na RAM nebo PROC? Neni potřeba když někdo šikovnej uděla spravný ENGINE. Spousta her je náročných jen proto že má složitě napsaný a neoptimalizovaný engine, nic víc nic míň.... dokonalé přirovnání je S.T.A.L.K.E.R.
Těším se na to hlavně proto, že to nebude další střílečka, kam se tvůrci snaží vložit nějakou trapnou inovaci. Viz Wolfenstein, než jsem začal používat ty "vychytávky", tak mě to bavilo. Myslí si, že to musí něčím ovláštnit za každou cenu. Ale co když chceme hry ze starý školy se stejnou hratelností, jen v novým kabátku. Bral bych třeba Oni v next-gen grafice, pač starý rubačky jako Fighting Force miluju.
A některý chtěj zase něco zcela nového než to, co je už okoukaný
že nejtěžší obtížnost se nebude jmenovat hard, hardcore, suicidal apod, ale pc player, v dovětku má být uvedeno not recommended for dumbass console kids
Proč to skákání za predátora s tím, že člověk vidí kam dopadne, vypadá tak konzoloidně?
Hlavně v jedničce vám mohl zatopit i jeden nepřítel. Ve dvojce už to byly jatka a myslím, že to bude taky řezničina bez kapky strachu. A není to tím, že to vyjde i na konzole. Teď je to jen otázka mainstreamu a hardcore základen. Tudíž výnosů a ztrát.
No já hrál dvojku na Hard a predátor mi hodně zatopil a v multipalyeru ti zatopí taky jen jeden nepřítel;-)
Tvůrci hry se vyjádřili v tom smyslu, že PC verze má být oproti konzolovým specifická, já v tomhle prohlášení vkládám veškerý naděje !! Jako ten "jump pad" pro predátora co jsem viděl v jednom videjku je vážně úlet, ale ono je fakt, že s gamepadem se v letu trefit třeba na větev stromu je trochu hardcore :-P
Souhlasim...jestli to na DX11 nepojede, svet se nezhrouti...pro me to ma i tak skvelou grafiku a stale jsem spokojeny...a to o tom ovladani jsem slysel taky.
Lidi nic proti ale tohle neni zadna konverze z platforem na pc. To jsou 3 nezavisle na sobe vytvorene hry.
Kdyz tomu veris. Pockejme si na nejaky srovnavaci grafy a obrazky. BTW pokud teda PC verze vznikala primarne pro PC hardware, proc ma tak nizke naroky? Nekde na urovni konzoli? To je zahada. :) Par DX11 efektu pro DX9 hru bezici na DX9 enginu zazrak neudela.
Je, všem jde zase jen o grafiku. Lamáci jste:D Ubožáci....
Jen o grafiku? Mozna chteji jen hru na urovni. Hru hodnou technicky roku 2010. Proc by meli hrat neco, co vypada jak z roku 2006, jen kvuli tomu, ze to bastli zaroven na X360 a PS3?
Prvni AvP nebyl technicky zazracny. Ale mel atmosferu jako blazen. A uz nekdy s Doom 3 se objevovaly prvni hlasy, jak by v tom enginu asi AvP vypadal. Hra svetla a stinu, plus dalsi efekty, co umi dnesni grafiky. At uz je to nocni videni, svetlice nebo mody jakymi dokaze nahlizet na svet predator a vetrelec.
Samozrejme ze o grafiku az tak nejde. Pokud se novy AvP povede a priblizi se jednicce, bude to OK. Prestoze grafika nebude to nejlepsi na svete. Nicmene tvurci meli jeste pred vydanim plno reci o DX11 a uzasnych technologiich. Podle HW naroku to ale nevypada, ze bysme je meli brat vazne. To je pointa, slibovali malem Crysis killera a nejlepsi hru, co konecne vyuzije DX11. A vysledek? Lehce vylepseny port z konzoli.
Ja vedel,ze kdyz to bude multiplatforma,ze to nedopadne dobre
naposledy daval k lepsimu renderovanou hlavu, co mela do dx11 daleko. on si neda pokoj :)
jinak souhlas s vetsinou, tohle je mirne zklamani, po tech slibech, ze hra je na dx11 malem postavena. takze zase jen lzi, proste dx9 konverze/multiplatforma z konzoli a navrch par dx11 efektiku, aby se u ati nazrali a nvidia zustala cela. :)
skoda, zrovna avp by mohlo z dx11 vytahnout hodne, predstavte si uz tak hutnou jednicku se vsemi temi modernimi efekty, nasvicenim, mekkymi stiny a kdo vi, cim jeste. snad u pc verze alespon odladi ovladani a savy nebudou automaticke a na chekpointech. mohli by se pochlapit a na hard to dat zase bez savu. :)
To bude na nightmare, snad, alespoň bude těžší získat achievmenty nebo jak se tomu nadává:-)