Gran Turismo 5 ve 3D byla dřina, tvrdí vývojáři

  • 1
Nejvíce očekávaný. Nejvíce obdivovaný i proklínaný. Tato a ještě další spojení slov se váží k simulátoru automobilových závodů Gran Turismo 5 od týmu Polyphony Digital. Neustále se odsouvá datum vydání, nyní se proslýchá, že by se hra měla objevit v USA prvního listopadu. Vývojářům dala nejvíce práce implementace prostorového 3D.

Gran Turismo 5Nejvíce očekávaný. Nejvíce obdivovaný i proklínaný. Tato a ještě další spojení slov se váží k chystanému simulátoru automobilových závodů Gran Turismo 5 od týmu Polyphony Digital. Neustále se odsouvá datum vydání, nyní se proslýchá, že by se hra měla objevit v USA prvního listopadu.

Co bylo důvodem tolika zdržení? Podle vývojářů implementace prostorového 3D zobrazení. Taku Imasaki se nechal slyšet, že šlo o opravdu tvrdou práci. "Udělat hru v prostorovém 3D vyžaduje rozdělit obrazy do dvou a zpracovat je separátně, což znamenalo pro naše programátory dřinu, když chtěli udržet vizuální kvalitu Gran Turismo 5. Již samotná hra mačká z PS3 hardware maximum, ale implmentace 3D byla opravdová hrůza."

Rádi věříme. Jsme moc zvědavi, jak bude dodržený každý slib šéfa týmu, perfekcionisty Kazunoriho Yamauchiho. Tedy destrukce, rozhlížení po kabině pomocí kamerky PlayStation Eye, dynamické počasí a prostorové 3D.

Zdroj: connectedconsole