- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budu to tu opakovat po jiných, ale zmíním třeba už to nekonečně omílané Crysis, v Crysis se vám hra nahraje jen jednou a pak ji můžete, za předpokladu, že neumřete, projít od začátku do konce bez jedinýho loadingu !! Druhá věc je, když umřete, loading je sice krátký, ale je, jak tohle bude řešeno v GoW 3 ?? Pokaždý se mi pustí cutscéna co nepůjde přeskočit ?? Snad ne, tohle by tu hru naprosto potopilo ... ikdyž svět GoW 3 je tak příšerně statický, že vlastně ani není potřeba nic znovu nahrávat, stačí oživit nepřátele
Ani v jednom díle to tak nebylo. zkrvavěla ti obrazovka a pak jsi po chvilce pokračoval. Tohle asi nevíš. Nevím proč by to ve třetím díle protahovali cut scénama. Jinak nechápu tvůj výraz "příšerně statický" myslíš tím menu ve hře? :) Na PC ti to prostě nevydají, můžeš dál hrát crysis a dívat se do korun stromů na slunce, jinak je to nuda.
IMHO ne, na to je moc veliky. ;D Next-gen HD grafika, 7.1 ozvuceni, milion lokalizaci (tech textu je tam tuna a pribeh spletity) to by se na zadne medium dneska neveslo. Snad s pristi generaci konzoli se dockame. ;D
Jak uz poznamenal Jumik, GoW3 bude samozrejme nahravat jako kazda druha hra. Nejak se ty data z BR disku do pameti natahat museji. Jenom pritom nebudeme civet na statickou obrazovku, ale na renderovanou/predrenderovanou animaci. Konecne PS3 ten vykon ma, tam kde PS2 zvladla jen ten loading bar a obrazek, muze PS3 promitat neco pohybliveho. Otazka je jak s druhym hranim. Animace nepujdou preskocit (protoze loading) a jsem zvedav i na restart levelu nebo navrat na posledni checkpoint, respektive save.
Otázkou je jeslti se to fakt schová za videa, Ono GoW série použá statický kamery. Tzn že není problém hodit loading za gameplay - víš jak, šplháš po zdi za roh, kamera na jede blíž a zaírá puoze hlavní postavu a cca 5 metrů kolem ní. Nic jinýho není a ni nemůže bejt vidět. A než se svejma hákama došplháš o 30 metrů vedle a kamera se zase otočí na novou lokaci, tak může bejt nahráno.
zrovna ty statický kamery dávají spoustu možností jak to schovat přímo do hry. Těch míst kdy hraješ a vlastně vůbecn ic kolem sebe nevidíš ěli už i první dva díly.
Tak PS3 má tak málo paměti a hra bez loadingů, to je zajímavé a poučné pro kolegy z PC a xbox komunity Jinak screeny típnuté a poslané někde z Koreje nebudu komentovat
jj. A potvrzuje to i moje tvrzení, že Killzone 2 měl prsotě špatně napsanej enginu. POkud se to v prázdné chodbě dvakrát zaseklo kvůli načítání dat (a to se ještě každej level načítal zvlášť a dost dlouho), a U2 a GoW3 frčí bez jedinýho viditelnýho načtení - potom v KZ2 bylo něco hodně špatně.
Ale je fakt, že pokud tyhle hry jednou bez jeidnýho loadnutí a na PC s 4GB ram a 512Video Ram to není naprsotým standartem, je to ostuda PC.
to je hodne blby napad, loadovat hru do paměti jen z blu-ray. kdyby to dělali klasicky, nemuselo by to byt na blu-rayi, ale ne, oni musi mit u sebe něco "extra", co stejně jen naštve.
tyhle experimenty si mohli odpustit.
A pak prý, že v těch 35 GB nejsou videa a teď to spíš vypadá, že z těch 35 GB bude převážná část videí, když mají být všechny loadingy překryty realtime streamem videa z Blu-ray disku
To na screenshotech je ta neskutečná grafika, ze které si máme všichni sednout na zadek???