Ubisoft přiznal chyby v nepovedeném Breakpointu. Slibuje nápravu

  13:37aktualizováno  13:37
Ghost Recon: Breakpoint sice není úplně marná hra, ale hráči i vydavatelství si od ní slibovali mnohem více. Ubisoft se zavazuje, že všechny chyby opravy a zavádí opatření, aby se nic podobného příště neopakovalo.

Ubisoft sice neproslul originalitou svých her, ale zase sází na jiné stránky. Především obrovské do detailů vymodelované světy, ve kterých se dají v klidu utopit i stovky hodin. V tomto ohledu je jejich poslední hra Ghost Recon: Breakpoint stejná, jenže bohužel toho moc navíc nenabízí. 

„Klasický případ, kdy si Ubisoft odškrtl další povinný přírůstek do dlouholeté série, přimíchal několik aspektů ze svých jiných úspěšných značek a v nevyladěném stavu vyslal hru do světa,“ napsal Honza Lysý ve své recenzi. A za pravdu mu nedali jen fanoušci, kteří si Breakpoint nekupovali zdaleka tolik, jak se očekávalo, ale i ředitel Ubisoftu Yves Guillemot.

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint

Zavděčit se hráčům je čím dal tím těžší.

„Špatně jsme předpokládali, že po 36 měsíců dlouhé pauze už budou hráči připraveni na nové dobrodružství. Nakonec se to ukázalo jako příliš krátký čas,“ uvedl. Podle PC Gameru později dokonce přiznal, že si ve firmě byli vědomi nedokonalého technického stavu hry, doufali však, že nadšení hráči přimhouří oči. Inu, nestalo se. 

Co je však sympatické, ze svých chyb se hodlají poučit. Všechny jejich hry připravované na první pololetí příštího roku (Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monsters) se raději zpozdí, aby je mohli vývojáři pořádně odladit. Zklamaní nemusí být ani majitelé Breakpointu, protože ani na ně se nezapomnělo. 

V rozsáhlém blogovém zápisku autoři slibují mnoho změn, kromě obligátního opravení všech bugů to bude i radikální úprava herní ekonomie, spousta nového obsahu či parťáci ovládaní umělou inteligencí. Jestli to bude stačit k uklidnění fanoušků, se teprve dozvíme, rozhodně je to sympatičtější přístup, než když EA svůj slavný Anthem po půl roce od vydání prostě a jednoduše hodili přes palubu.

Autor:
Témata: Ubisoft
  • Nejčtenější

Diablo 4 je temnější, krvavější a vrací se ke stylu legendární dvojky

Diablo 4 slibuje návrat ke kořenům. To znamená nejenom k temnějšímu pojetí, ale i způsobu, jakým se hraje. Navázat by v...

Lidé si ve světě Falloutu 76 hrají na šlechtu, vysmívají se „neplatičům“

Skupina hráčů onlinovky Fallout 76 zformovala satirickou skupinu Apocalyptic Aristocracy a provokuje „obyčejné“ hráče...

Český trh nezaplatí ani jednoho celého vývojáře, říká tvůrce mobilních her

Jejich hry hrají miliony hráčů napříč celým světem, přesto u veřejnosti české studio Madfinger Games nemá takové jméno...

Stručný průvodce zákysem ve hrách. Co dělat, abyste se nezbláznili?

Možná jsou dnes hry opravdu jednodušší než bývaly, to však neznamená, že nás občas nedovedou pořádně potrápit....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vydání Red Dead Redemption 2 na PC se neobešlo bez chyb

Po roce od vydání na konzolích se geniální westernové akce Red Dead Redemption 2 dočkali i majitelé PC. Řada z nich...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Špičkový výrobek i po letech funguje. Kvůli hloupé chybě je však k ničemu

Snoubení spotřební elektroniky a počítačů provázely porodní bolesti, které jsou z dnešního pohledu absurdní a...

  • Další z rubriky

Airplane Mode chce zprostředkovat nudu dálkových letů z pohledu pasažéra

V chystané hře si můžete v reálném čase vyzkoušet šestihodinový let ekonomickou třídou dálkového letadla. Žádnou akci...

KOMENTÁŘ: Politická nekorektnost funguje jako skvělý marketingový tahák

Otevírání kontroverzních témat není pro mnohé tvůrce věc přesvědčení, ale pouze vypočítavou snahou zajistit si levnou...

Death Stranding exkluzivity neuznává, vyjde na Steamu i Epicu

Nejen že novinka legendárního vývojáře Hidea Kojimy není ryze PS4 exkluzivitou, jak se dlouho spekulovalo, nakonec si i...

Cosplayer ztvárnil Geralta jako hasiče, byznysmena i rockera

Podívejte se, jak by vypadal slavný Zaklínač, kdyby si musel najít práci v dnešní době. Ať už má na sobě uniformu...

TAMARA KLUSOVÁ: Porodní domy jsou pro mě zlatou střední cestou
TAMARA KLUSOVÁ: Porodní domy jsou pro mě zlatou střední cestou

Tamara Klusová – zpěvačka, autorka knížky, manželka oblíbeného muzikanta, ale hlavně trojnásobná maminka. Jaké bylo její vlastní dětství, kde dobíjí baterky a jaké porody se svými dětmi prožila? To se dozvíte v našem rozhovoru.

Najdete na iDNES.cz