- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vtip tydne: Joe, 11.2.2008 17:29:57 :D
Joiku, napsali sice "kteri se nebali", ale diky svym neuveritelnym anglictinarskym schopnostem si tez muzes prelozit kontext: "v tom momente jsme" totiz "nevedeli, co nas ceka." A na teto zcela opodstatnene a logicke poznamce vyvojaru jsi postavil skoro cely komentar... smutne. Kdyby se tvi rodice rozhodli, ze te poslou dodelat si aspon uciliste (ze nestaci ZS), taky bys byl urcite vystraseny;)
Takto zhodnotili PS3 oproti PC: PS3 bylo pro hru TEMER ve vsem DOSTATECNE. Nanestesti jim u PSka chybela pamet, takze museli udelat jiste kompromisy - napr. snizit rozliseni (assets resolution - mysleno asi jako jakasi celkova uroven detailu). No, PSku pomalu zacina dochazet dech (oproti PC...krome procesoru), jsem zvedavy, mily joke, jak dlouho ho jeste vydrzis obhajovat, nez si sam uvedomis, jakou z tebe maji vsichni ostatni legraci.
...asi nikdy:D
...ale diky bohu za to! - svou blbosti ozivujes vsechny diskuse, do kterych se zapojis:)
Inu, rychle otevri svuj Slovnik slovenskych vulgarnich vyrazu a reaguj! Ale zkus mezi ty nadavky vlozit i nejakou myslenku. Drzim palce!
... preskocim tu omacku o tom ako je PS3 uzasna pre ich engine,PS3 za to nemoze .. bola tak navrhnuta,preskocim aj t,ze Naughty dog nema s rozlisenim textur a shadow map .. sebemensi problem .. team,ktory robi pre PS3 .. port FC2 vlastne na PS3ke debutuje,bolo by naivne cakat vysledok ala 100% vyuzitie PS3,aj ked tvrdia,ze PC hrac pri hrani PS3 verzie .. nezbada ZIADEN rozdiel, opakujem to stale,toto je iba zaciatok,pridu daleko lepsie enginy/grafika/gameplay .. podstatne je jedno a to je trend .. vsetky cesty idu do rima /PS3/... cryengine2,dunia engine /FC2/,frostbite /BF/ .. vsetko ta PC pycha sa snazi vopchat na konzoly.
NO taky to nechapu když stvorej konzoli s takovym potencionalem, proč tam daj tak malo pametiii :((( ach joooo, prijde mi to jako jedina vada na krase ta pamet, když na to koukam tak s pameti setrili u každe konzole od Sony
... kolko pamate je dost chlapce .. 1 giga .. 2 .. 1000000000000.
... zakladna poucka programovania znie :: PAMATE NIE JE NIKDY DOST.preto si treba vystacit s tym co clovek ma,preto je mozne na 8 bitovom spektre zahrat paradny port hier ako Prince of Persia,Starcraft,DUNEII,UFO a mnoho dalsich,GTA SA bezi na PS2 s 32 mega,PC potrebuje aspon 10 krat vacsie mnozstvo /syst, ram + vram/,pre chudakov ktori robia FC2 pre PS3,ide o platformu na ktorej treba VEDIET programovat,nie motkat riadky vo visual basicu a potom drzo ziadat 8800 SLI a 3 giga ram,ze ... crysis !!!
... chvalabohu je moja anglictina na lepsej urovni,takze som original pochopil tak ako mal byt pochopeny.