"Za dva, možná tři roky přijde doba, kdy si řekneme: Máme víc z digitálních prodejů než z fyzických nosičů. A ta doba není tak daleko," řekl v rozhovoru pro Reuters provozní ředitel EA Peter Moore.
Úplný přesun směrem k digitální distribuci ale zatím není na pořadu dne. "Nikdy neopustíme fyzické nosiče. Dokud si zákazníci budou chtít koupit něco na disku, budeme tady a nabídneme jim to," dodává.
EA se také netají tím, že budoucnost vidí v obchodním modelu, kdy hra je v základu zdarma, zatímco různé doplňky a výhody jsou zpoplatněné. Společnost spoléhá, že s kvalitním produktem obstojí v silné konkurenci a lidé zaplatí. Firma se dále více zaměřuje na sociální hraní, mobilní platformu a zisky z on-line her.
Herní gigant EA
EA stojí například za závodní sérií Need for Speed, válečným Battlefieldem, fotbalovou sérií FIFA či Hvězdnými válkami on-line. Loni také spustila digitální distribuční službu Origin, která by měla konkurovat známému Steamu.