- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
heh když koukam na některý nový videa tak sice Suprem si u mě polepšil ale našel sem zase pár věcí který se mi nelíběj a to na tomdle videu
http://www.gametrailers.com/video/360-interface-supreme-commander/60938
sice je to z konzoloidní verze ale to nemění fakt že když porovnam vejšku palmy a vejšku komandera tak mi přijde že je mnohem menší než člověk a když porovnam vobyčejný tanky tak mi pžijde že fakt vykradli hračkáství
Osobně se mi nelíbí vliv Square Enix na design jednotek. V podstatě všechny experimentální jednotky ztratily svůj "uvěřitelný" styl, a staly se něčím, co by se dobře vyjímalo např. ve Final Fantasy, ale ne v SupComu. Pryč jsou doby skvělého Monkeylorda, teď budeme na nepřítele sypat godzilly...
zdá se mi že autor článku nehrál Supreme Commander, protože tyhle bitvičky rozhodně nejsou na stejné úrovni. Zatím se mi tam jasně ukazuje ten konzoloidní problém. Proč už neukáží nějakou misi na normální mapě s pořádným množstvím jednotek a pořádným zoomem. Se zdá, že kvůli výkonu, nebo spíš nevýkonu konzole to bude osekaný na souboj pár desítek jednotek
Myslím, že výkonem to nebude. Desetitisícový bitvy v Total War sérii jsem hrál na PC podstatně méně výkonném než jso usoučasné konzole. Takže myslím, že výkon na obří bitvy tam je až až.
Otázkou je jak moc zvládnou ovládání a jak to vůbec dopadne.
Vyzera to dobre, ale GPG by to mali vydat co najskor ak nechcu konkurovat Starcraftu 2 coz by bola samozrejme samovrazda