Setkání Diabla s Doomem, říká české studio o své nové hře Dreadhunter

  • 1
Dreadhunter má být přepálená kombinace twin-stick střílečky s RPG ve sci-fi kulisách. Hordy nepřátel budou hráči kosit v procedurálně generovaných úrovních.

Pražské nezávislé studio Trickster Arts, jehož jádro tvoří dva vývojáři, má za sebou působivou hříčku Hero of Many a akční RPG Monolisk. Od roku 2020 ovšem kutí kombinaci twin-stick střílečky a RPG, která na první pohled vypadá jako sci-fi diablovka. Tvůrci ji sami popisují jako „setkání Diabla s Doomem“.

Hráč si osedlá mecha, s nímž se prosekává hordami nepřátel. „Zaměřili jsme se na intenzivní a úderný soubojový systém, v němž se rychle střídá boj na dálku a na blízko. Hráč musí být stále v pohybu,“ napsal nám Matouš Ježek z Trickster Arts.

„Naše příšery jsou rychlejší a nebezpečnější, než je obvykle v RPG žánru zvykem, což mimo jiné přesouvá pozornost z nekonečného násobení hráčových statů na jeho skill a konkrétní kombinace vybavení,“ dodává.

Úrovně jsou procedurálně generované a končí soubojem s bossem. Počítá se se stromem schopností a vylepšováním zbraní pomocí modů. Všechny předměty, které z nepřátel vypadnou, mají mít nějakou vlastní výjimečnou funkcionalitu.

Dreadhunter vzniká jako placená hra, do konce roku 2023 by měl vyjít v předběžném přístupu na Steamu.