Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Verdel

23. 2. 2008 0:24
HAHAHA Nebýt Crysis, tak PC nemá argumenty

Běžte s Crysis do ... PRČIC a nesrovnávejte nesrovnatelné:-) Např Gran Turismo 5 bych chtěl vidět na PC;-D a jestli by to rozhýbala sestava za 15tisíc (800x600 15/s );-D.

Osral: Blue rey je fakt zbytečné, ale Blu-ray ne :-P

0 0
možnosti
WP

Wes Parmalee

23. 2. 2008 6:46
Re: HAHAHA Nebýt Crysis, tak PC nemá argumenty

Přesně tak.

Oni většinou do PS3 kopou zarytí PCčkáři, kteří nemohou přenést přes srdce, že si ten jejich slavný Crysis zahrajou lidi i na PS3.

Druhá skupina, která PS3 nenávidí, jsou uhrovití blbečci, které štve, že jejich X360 jde pomalu, ale jistě do kopru!

0 0
možnosti

joe

22. 2. 2008 17:50
grafika blah

GDC2008

here's a summary of the session, in which a FFXIII trailer was shown, plus beautiful concept art (according to J o y s t i q):

Note: We'd like to show you images from the session, but as is typical of Square Enix events, no photography of any sort was allowed.

Isamu Kamikokuryo discussed the process of making art for Final Fantasy in a crowded Q&A panel at this year's Game Developer's Conference. At first, Kamikokuryo reminisced about how he got his job at Square Enix. It wasn't particularly romantic: he followed a simple call for applicants, and submitted a resume with a photograph of one of his oil paintings. He got a call back, and got a job that many fanboys would kill for.

0 0
možnosti

joe

22. 2. 2008 17:50
Re: grafika blah

Eventually, the discussion moved on to the high quality graphics that Square Enix has been able to produce in its pre-rendered movies. Asked how the team copes with "the uncanny valley problem," Kamikokuryo noted that it's something everyone on the team is constantly thinking about. "In terms of the uncanny valley, that is something we have to fight against. We can't go there -- that's basically how we feel about it. For all the things we create, many of the section creators get together and we make adjustments so this uncanny valley phenomenon doesn't happen. We don't usually use that phrase, because all the staff has this in mind while we do our work."

0 0
možnosti

Osral

22. 2. 2008 16:14
Ah ta PS3

Kde je ten zázračný výkon PS3 to je teda výsměch na takové nastavení medium level nastavení, běžící v rozlišení 720 p. Teda od nové konzole a jak tvrdí Sony s výkonově neporazitelným procesorem Cell. Od nové konzole za kterou dám včetně zbytečné Blue rey mechaniky 10000 bych si představoval,že si zahraji Crysis 1080p při 60 snímcích/sek. To že konzole stojí 10000 a srovnatelné PC 40000 je blbost protože u konzole dám ještě 1600 za hru tak se to po zakoupení 13 her srovná s cenou PC tak žádná výhoda, že konzole je levnější.

0 0
možnosti