- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak RPG tituly vůbec nehraji, tak série Fable mě velice oslovila
Jednička byla super. Sice měla dost konzolovej look a ovládání, ale jinak dobrý...
Teda sorry, ale pokud museli dělat 90 hodin týdně a stejně nestíhali, tak jsou s prominutím stodukáti a řízení vývoje měl dělat někdo, kdo tomu rozumí. A chlubit e tím, jak si díky tomu pokadili život jen svědčí o tom, jak jsou hloupí.
Není na tom světě sám. Pár sichet v automobilce na pase a byl by šťastný za svou kukan.
50-70 hodin týdně, zadna tragédie. Nic výjimečného v tom nevidím.
Tohle jako OSVČ znám. Ale je to pitomost to dělat. Kvalita práce jde rapidně dolů a množství předělávek prudce stoupá. Krátkodobě (několik dní) lze pracovat třeba 18 hodin denně, ale pak je třeba delší pauza.
A druha půlka o tom ani nikdy neuslyší, protože se o takový zbytečnosti nezajímá.
A on snad existuje projekt, při kterém programátor nezažívá halucinace a nemusí brát antidepresiva?
Nedávno jsem byl na návštěvě v nemocnici na psychiatrii, a nejvíc pacientů tam bylo z oboru IT ...
coz muze byt nasledek, ale i pricina
To muselo dát práce. A přitom taková blbost, co? ;-)
ale pár hodin nás to zabavilo..chudáčci museli pracovat 6 dní v týdnu, žrát bagety z automatu a stíhat deadliny a jakoby je za ty prachy musel někdo nutit