Euthia: Torment of Resurrection | foto: Diea Games

Byli jsme nezkušení, vývoj hry trval šest let, říká tvůrce české Euthie

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Deskovka Euthia: Torment of Resurrection sklízí vysoké známky a pochvalné reference od hráčů nejen na známém serveru BoardGameGeek, taktéž naše nedávná recenze na Bonuswebu naznačila, že se hra opravdu povedla. Rozhodli jsme se proto vyzpovídat jejího tvůrce Tadeáše Spoustu z nově vzniknuvšího studia Diea Games.

Na Kickstarteru jste s hrou zaznamenali slušný úspěch, když bylo vybráno v přepočtu přes 10 milionů korun. Lze naznačit, jaký profit to pro vás ve finále vlastně znamenalo?
Úspěch to určitě byl, minimálně po stránce počtu prodaných her. Profit byl už od počátku příprav kickstarterové kampaně vypočítaný na minimum, protože jsme jako nováčci nemohli účtovat standardní ceny, ale i tak to vycházelo kolem milionu korun. Bohužel pak přišlo nečekané a brutální navýšení kontejnerové dopravy v souvislosti s covidem a z hrubého zisku jeden milion se stala čistá ztráta 1,5 milionu.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se