- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...potrebuje maximalizovat zisk a koupit si novy LearJet, aby mel cim litat za slapkama do Pacifiku. Vyvoj noveho enginu vyjde na desitky milionu dolaru, a pokud by mel byt engine na urovni jako CryEngine 3, tak dokonce i nekolik stovek milionu. A tak vyjde dalsi dil CoD na podzim, opet v cenove hladine 59 USD/EUR a v kvalite nepovedeneho DLC a lidi to budou opet kupovat (v Americe) a slintat nad novou akci... veci od Activisionu nebrat!
Treba Diablo III nebo SCII?
proč by měly vývoj brzdit pomalé konzole? Je sice pěkný, že tam mají 60 FPS, ale když se mi to doma ani pořádně neohřeje na FULL, tak si připadám okraden
Je stejně zajímavý, že si takhle nestěžujou majitelé her od Blizzardu... jak je to jen možný, oh počkat...
Tohle je taky celý dost o tom, že samotný autoři krom lenosti a snahy vydělat co nejvíc zároveň uvažují tím způsobem: CoD dělaá CoDem to, že ta grafika není přemrštěná a vyleštěná jak kulky samolízala.
Si představte CoD ve stylu grafiky Battla, ta hra je prostě příliš rychlá na takovej grafickej způsob.
Si předsavte Quake III Arena v grafice od Battla, to by se prostě nedalo hrát, protže by tam nikdo nic neviděl
Mno, snad nějaká kebule pochopí...
Ja se spis ptam, jestli se to bude dobre hrat. Zrovna vcera jsem dal Bruce Lee pro ZX Spectrum a rozhodne mi nevadilo, ze to ma 8 barev a mizerne rozliseni. Kde je hratelnost, tam super efektu netreba.
Tak mi to připomíná tento článek. Buď je engine stejný jako dřív nebo má vylepšení a pak není stejný. Takže v článku je protimluv. Vytvářet od základu nový engine je neskutečně nákladná práce a ani se nedivím, že se do toho vývojářům nechce.. Důležité je, jak jsou stěžejní části enginu napsány, které části vylepšují a které nové technologie do enginu přidávají. Je to ale podobné, jako se rozhodovat, zda starý barák rozbourat a postavit ho od základu nový nebo rozšiřovat a upravovat stávající. Někdy je lepčí to jindy ono..
.....protože by nový engine momentální generace konzolí nerozběhala a jim jsou uplně u pr***** pcčkáři.
A divíš se když pcčkáři kradou hry víc než konzolisti, já teda ne, chápu, že jsme pro ně na druhé koleji.
Dneska, ačkoliv se to nezdá, mainstream nejde po grafice, ale po hratelnosti - viz. minecraft.
Myslim si, ze jde o kombinaci vseho a kazdy clovek ma jinou chut. Ja napriklad nechapu, jak nekdo muze hrat Minecraft a pritom ma po WoWku snad druhou nejvetsi hrackou zakladnu .... kolem 5 milionu platicich hracu.
Mne osobe napriklad vyhovuje vymakana grafika, propracovanost a komplexnost Eve online.
ono to nepotřebuje nový engine především proto, že hráči call of duty nepotřebujou novou hru a stačí prodat jim tu starou hru jen pod jiným názvem :)
To říkala stará Blažková z pavlače odnaproti... a když to říkala Blažková, tak to jisto jistě musí být pravda. Opravdu Giga Pudding.