- první část návodu
- třetí část návodu
- recenze hry
Istanbul
Až získáte nad Georgem kontrolu, běžte do jídelny promluvit si s Malvutem. Cestou nezapomeňte ze stolu sebrat nůž. Vraťte se k recepční a prohlédněte si golfovou fotku na jejím stole. Promluvte si s ní, hlavně se poptejte na palác Topkapi. Po rozhovoru odejděte hlavními dveřmi a běžte palác navštívit. Bohužel zde právě probíhá politické konference a obyčejným návštěvníkům je přístup zakázán. My ale nemůžeme čekat! Promluvte si s hlídačem a vydávejte se za novináře. Dozvíte se, že jediný kdo si ještě nevyzvedl akreditaci je starý známý Eamon O’Mara. Zpátky v hotelu si o něm promluvte s recepční – je jeho velká fanynka. Pokuste se sebrat dopis položený na recepci, bohužel se to nepovede.
Zabavte tedy recepční tlacháním o golfu a využijte Ann Marie, aby mezitím dopis nenápadně sebrala. Nožem vyřízněte své foto ze své ID karty a nalepte ho na Eamonův průkaz. Ještě si prohlédněte velikou mapu, nacházející se vpravo od recepční. Zaměřte se na oblast zvanou Lover’s vestibul a poptejte se na ní u Malvuta. Nyní už můžete bez problémů vstoupit dovnitř Topkapského paláce. Ukažte průkaz hlídači u vchodu a dalšího hlídače odlákejte pomocí Ann Mariina půvabu.
Běžte až nakonec cesty a vylezte na lešení vpravo. Až úplně nahoře na hradbách se válí mobilní telefon. Je opravdu maličký a je snadné ho přehlédnout, takže si dávejte pozor. Opište si z něj číslo a vraťte ho zase zpátky. Vylezte na druhé lešení a na nově získané číslo zavolejte. Nyní již stačí jen vychytat správný okamžik kdy jsou oba hlídači otočeni opačným směrem a proklouznout dovnitř. Za dalším hlídačem se propližte až k oknu, z kterého nožem odřízněte kousek zdi. Až se hlídač se psem půjde podívat co se to děje, vypijte mu jeho čaj. Půjde si nalít další hrníček. Uřízněte kousek salámu, vytáhněte provaz visící u jednoho z oken, přivažte na něj kolečko salámu a opět ho spusťte dolů. Tím zabavíte i hlídacího psa a můžete opuštěnou chodbou pokračovat dále. V kanceláři se hackněte do počítače (viz obrázek 1) a odemkněte zamčené dveře. Vstupte dovnitř – po pravé straně je ventilační mřížka. Otevřte jí a nacpěte dovnitř mapu. Dvířka zavřete a mapu zapalte – ve vzniklém dýmu už jasně uvidíte laserové pasti, takže projít mezi nimi nebude žádný problém. Páky u zamčených dveří mačkejte v tomto pořadí: první, druhá, čtvrtá (zleva). Po setkání s Annou-Marií společně otočte hlavami na protějších dveřích a vstupte do zahrady.
Propližte se za sedícím hlídačem a svorkou rozbijte čerpací mechanismus fontány. Jakmile vstane a půjde se podívat co se stalo, odtlačte fontánku (opět za přispění Anny-Marie) a vstupte do vzniklého otvoru.
Podzemí pod palácem Topkapi
Ve stoce je potrubí s několika pákami – vaším úkolem je nastavit páky tak, aby tlak vody vytlačil uvolněný kus zdi v levé části stoky. Tlak můžete kontrolovat na tlakoměru přidělanému k jedné z trubek. Až George řekne, že tlak je velmi vysoký je vše nastaveno dobře. Poloha jednotlivých páček by měla být tato (při postupu zprava doleva): Vodorovně, svisle, svisle, vodorovně. Poté zavřít první ventil a druhý otevřít. Vstupte do díry po kameni a pokračujte chodbou až do místnosti s malbou rytíře na podlaze. Stoupněte si na ní a pošlete Anuu-Marii stisknout tlačítko u zamčených dveří. Vstupte do veliké místnosti s dvěma sochami rytířů. Toto je pravděpodobně nejtěžší místo ve hře takže vzhůru do toho. Nejprve musíte otevřít sochu vlevo, takže ji blíže prozkoumejte. Na rytířově štítu je několik znaků, které porovnejte se stejnými znaky na manuskriptu a nastavte logicky následující kombinaci, tedy: půlměsíc, kříž, hvězda, půlměsíc. Otevře se druhá socha rytíře, tentokrát s dvěma kruhy, z nichž každý obsahuje ještě jeden menší kruh. Opět se podívejte do manuskriptu, kde se podobné znaky taktéž nacházejí. Na prvním kruhu musí modrá část ukazovat nahoru a červená dolu, na druhém modrá doleva a červená dolů. Poslední hádanka je zdaleka nejtěžší a při jejím řešení jsem pokreslil celý papír, takže pokud se Vám nechce namáhat mozkové závity zde je správné řešení – vlevo nahoře: tři žluté kříže na modrém podkladu, vpravo nahoře: dva červení lvi na žlutém podkladu, vlevo dole: dva modří lvi na bílém podkladu, vpravo dole: bílý kříž na žlutém podkladu.
Postavte Annu Marii do jednoho z výklenků a sjeďte výtahem až do samotné svatyně. Na mapě postupně šlapejte po těchto místech: Acre, Londýn, Paříž a nakonec Kypr. Pokud jste vše udělali správně, můžete si nyní vzít zlatého cheruba. Pokud ne, zemřete :-) Poté již stačí jen otočit podstavcem na východ, západ a jih a v každém z těchto směrů ho zmáčknout a cesta ven je volná.
Útěk z vězení
Po milostné scénce se ocitnete ve vězení. Až se George přestane litovat a vše vysvětlí, čeká ho těžký úkol – utéct z tureckého vězení. 3x prozkoumejte myší díru, až z ní George konečně vytáhne kus železa. Použijte ho na oprýskaný kus zdi a poté na ono místo zatlačte. Bohužel jste si moc nepomohli, díra vede jen do druhé zamčené cely. Po odchodu kněží si blíže prohlédněte všechny hračky, které jste od nich obdrželi. Vysypte kuličky do kanálku, proplazte se do vedlejší místnosti a zavolejte na hlídače. Po jeho pádu mu seberte klíč a odemkněte si mříže. Pro jistotu ho ještě spoutejte a dejte mu do pusy zbytek pytlíku od kuliček jako roubík. Teď už jen zbývá zbavit se psa. Upoutejte jeho pozornost pískací hračkou a rychle seberte plechovku s psím žrádlem. Otevřte jí klíčkem od natahovací myšky, nasypte mu její obsah do misky a cesta ven je volná! Ještě zbývá utéct ze samotného paláce. Běžte tedy k zamřížovaným dveřím od muzea a pošlete pod nimi natahovací myšku. Rychle se běžte schovat za roh, než se spustí alarm. Až se tak stane, vylezte po břečťanech na střechu. Posledního hlídače se zbavíte tak, že do aktivního místa v levé části obrazovky strčíte pískací hračku, pak stačí jen vychytat správný okamžik a nepozorovaně kolem něj proběhnout dál. Konečně si můžete padnout s Nico do náruče! V roli Nico pak v hotelu ukažte fotografii Eamona O’Marry a po hloupoučkém rozhovoru vyjeďte výtahem do svého pokoje. Už zpátky v roli George otevřte hotelové okno a dostaňte se po římsách do svého pokoje. Popisovat cestu je zbytečné, pouze si dejte pozor, aby Vás neviděl hlídající policista. Seberte ze země krucifix a z kyblíku v koupelně výpis z kreditní karty. Po rozhovoru s Malvutem ho prozkoumejte v inventáři a pomocí PDA se hackněte do centrály (viz obrázek 2). Poté již můžete hotel opustit a vydat se do Říma.
Ann-Mariin byt
Zkuste otevřít dveře vedoucí do domu, jsou samozřejmě zamčené. Ještě si prohlédněte žluté auto a poté si promluvte s bratrem Markem a opilcem Archiem o všech nabízených tématech. Zkuste Archiemu vzít kus shnilého chleba, nevyjde to – stejně jako pokus posunout květináč pod kterým se nachází klíč od domu. Požádejte Nico, zdali by nevyužila svých ženských předností, aby zabavila bratra Marca. Využijte okamžiku, kdy je Archie zaměstnán pozorováním Nicoliných ladných křivek a ukradněte mu kus chleba. Položte ho na krásný žlutý automobil a cesta do bytu Ann Marie je volná. Odemkněte si dveře a běžte do prvního patra. Ann Mariin byt je samozřejmě zamčený, musíme tedy vymyslet jinou cestu jak se dostat dovnitř. Otevřte dveře na balkon a po římsách a drátech přeručkujte na protější budovu. Pokuste se otevřít dveře a až se jeptiška půjde podívat co se to děje, přeručkujte po zábradlí až na druhý konec balkónu. Po římse přeručkujte na balkon Ann Mariina bytu. Nakoukněte do bytu oknem a golfovou holí posuňte zástrčku dveří – konečně uvnitř! Běžte otevřít Nico a poté prohledejte celý byt. V kuchyni na stole seberte ústřižek letenky a na posteli v ložnici lístek na metro a v obýváku fotku stojící na krbu. Opusťte byt dveřmi a přesuňte se do Vatikánu.
Vatikán
Prohlédněte si zlatou plaketu a promluvte si s jeptiškou na vrátnici. Zazvoňte na zvonek u dveří a vyzpovídejte sestru Serenu. Znovu si promluvte s jeptiškou na vrátnici a vraťte se do Ann-Mariina bytu, kde se hackněte do vatikánského serveru (viz obrázek 3). Jděte zpátky do Vatikánu a zavolejte do továrny na oplatky. Vyžádejte si jeptišku na vrátnici a až odejde telefonovat, nahlédněte do archu papíru na jejím stole. Běžte opět zazvonit na zvonek u dveří do továrny a před sestrou Serenou se vydávejte za hygienického kontrolora. Potom co Vás pustí dovnitř, si prohlédněte všechny části výrobní linky. Poté jděte do koutu s krabicemi, kde se balí jídlo. Shoďte dolů velkou bílou krabici a až jí bude sestra Serena sbírat, vezměte si z krabice na stole jednu oplatku. Ještě jednou shoďte bílou krabici a tentokrát do krabice na stole hoďte Archieho shnilý chleba. Nyní máte volné pole působení – zaměřte se na regál vlevo. Nožem rozřízněte jednu z krabic a vezměte si z ní láhev vína. Vyběhněte po schodech nad výrobní linkou, otevřte poklop od mixéru a nalijte do něj víno. Sice jste zničili celou várku oplatek, ale hlavně že se George dostane zase o kus dál, že. Pokračujte tedy dál do klášterní zahrady. Zamčené dveře snadno obejdete pomocí přistavených beden. V zahradě se pak propližte až ke vzdálenější podstavci vpravo a vysypte na něj drobky ze shnilého chleba. Rychle se běžte schovat. Nyní stačí jen vhodně načasovat sprint ke dveřím vedoucím do samotného opatství. Uvnitř se dejte chodbou doleva až do kardinálovy pracovny. Prozkoumejte šuplík v jeho stole, spustí se dlouhá, mnohé vysvětlující animace. A tím pro dnešní den končíme, záchranu světa si schováme až na příště.