Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Battlecruiser Millenium - vesmír na dosah

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

William Walker

14. 12. 2001 15:50
realita vs. realita

Trošku nechápu autora recenze,

na jedné straně říká že tomu schází realita a na druhé straně(ovšem nepřímo) dokazuje opak......

to že ve vesmíru je hodně prázdno je přeci pravda, tohle není žádná akční hra abych se neustale probíjel přes nepřátele. Stejně tak lítání v atmosféře.......v bojových leteckých simulátorech se pomocí time-compresse dostanu hned k nepřítely,ale ve skutečnosti to zabere třeba i několik hodin (zkusil jste někdo hrát takovou B-17 bez časové komprese...to je teprve nuda)

a nejvíce mě rozesmálo tohle:
"viděli jste někdy zastavit loď ve vesmíru bez použití zpětného chodu motorů?"  nevím jak vy ale já jsem ještě žádnou opravdouvou vesmírnou loď neviděl vůbec....(pár raket či raketoplánů jo, ale to je všechno)...všechno co znám jsou představy lidí co točí filmy nebo tvoří hry......no a na Enterprise taky když zastavují nedávaj zpětný chod.....btw. ve vesmíru přeci nikdy nestojíte na místě...stále máte nějakou rychlost.....vůči něčemu, to je relativní

 

ta hra je jinak dobrá a samozřejmě by chtěla doladit......

0 0
možnosti

honza rod

14. 12. 2001 17:20
realita a ta druha

ahoj Williame :)

kdyz jsem recenzi psal, v drtive vetsine pripadu jsem kritizoval realisticnost enginu (tj. technickou). pokud jde o mnozstvi nepratel a o to jak se k nim dostat, je to BCM dosti rozporuplne, detaily jsem dostatecne popsal v recenzi...

jinak k tomu co te nejvice rozesmalo: pokud mas alespon trosku nejake zaklady fyziky, musi ti byt jasne, ze ve vesmiru (tj. ve vakuu pri nulove gravitaci - tj. zadny odpor ani treni v okoli) NEJDE zpomalit (a tudiz i zastavit) jakykoliv predmet bez pouziti protichudne sily. pokud budes pohyb (a jeho smer) brat jako vektor, pak pokud chces zpomalit beze zmeny smeru, musis pouzit vektor opacny, tedy pokud mas B - A (kde A je pocatecni bod a B koncovy bod) pak pro zpomaleni (resp. zastaveni) beze zmeny smeru musis pouzit vektor A - B, ktery ma stejny smer (resp. i velikost). v enginu hry BCM NENI tento zakladni fyzikalni vztah zohlednen, a to je podle mne v simulatoru dost podstatny nedostatek. samozrejme takto se da jit jeste dale. napr. ze ve vesmiru se nesiri zvuk jako vlneni, tudiz nikdy nemuzes slyset vybuch nejakeho telesa mimo umelou atmosferu prostredi, ve kterem jsi. k tvemu btw - ani na zemi nestojis nidy na miste, staci ze ta obiha kolem slunce, hned tu mas pohyb... a k te relativnosti - stat na miste znamena okamzik kdy a tebe nepusobi zadna okolni sila (tedy opet vektor), resp. moment, kdy je soucet techto (smerovych) vektoru roven 0... doufam ze jsem ti vse vysvetlil aspon nejak srozumitelne :)

s pozdravem

honza rod

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 24

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 25

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 0

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 5

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...