Diskuse

Project IGI 2: Covert Strike - poučení z chyb

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mario

3. 11. 2001 16:43
Save
A co takhle na prvni dve (lehci x tezsi) obtiznosti moznost SAVE a na dalsi dve (lehci x tezsi) BEZ MOZNOSTI SAVE. Jinak Project IGI byla super hra a druhy dil snad nebude horsi.
0 0
možnosti

McMichal

3. 11. 2001 17:56
Re: Save
Dobrý nápad, to by snad bylo řešení.
0 0
možnosti

Jones

3. 11. 2001 13:39
S tim SAVE
Uprimne receno, hra je to dobra, ale proc tam nedat moznost sejvu? Vzdyt ji prece nikdo NEMUSI pouzit kdyz nechce ne? Je to celkem demokraticke. Kdyz je nekdo super kofr, tak nebude sejvovat ani vomylem. A kdyz holt nekdo potrebuje odejit od rozdelany prace (treba z prace domu :-)) a nechce se jako blbec zvonu plahocit tou samou sekci, tak si holt sejvne. To je ale blba diskuse. Lepsi by bylo diskutovat nad realisticnosti nepratel. Napriklad lejzrova mina na dverich baraku tam nikoho nenecha minimalne nazivu, kdyz uz tedy ten barak vydrzi. A tady se z nej za chvili zacnou sypat dalsi a dalsi manici, jako by se nechumelilo. Mela by bejt moznost to vsechno vystrilet a jit to projit. Jako ve skutecnosti.
0 0
možnosti

McMichal

3. 11. 2001 13:53
Re:S tim save
Já osobně, kdyby tam bala možnost hru ukládat, tak prostě se neudržim, ale mohlo by se mi pak stát, že bych to dohrál za den, nebo dva. A taky doufám, že se ve dvojce nebudou "teleportovat, jako v jedničce (př prázdná bouda, vyvolá se alarm a hle, vojáci vybíhají z předchvílí ještě prázdné boudy).
0 0
možnosti

2. 11. 2001 23:51
to je dobre ze tam neni save
0 0
možnosti

Petr Herma

2. 11. 2001 11:03
Pohyb
Doufam ze do enginu pridaji moznost skoku jako je v Max Paynovi, nahlizeni za roh by taky nebylo spatne.
0 0
možnosti

McMichal

2. 11. 2001 11:12
Re: Pohyb
S tim Max-efektem, dost pochybuji, ale nahlížení by bodlo.
0 0
možnosti

theedge

2. 11. 2001 9:14
Savy a obtížnost
Rozhodně bych ten systém nahrávání pozic nechal tak jak byl. To dodávalo hře obrovskou atmosféru a hráč se musel do hry opravdu vžít aby ten každý level dohrál. Fakt jsem se vždycky bál. Možná by to chtělo trochu snižit obtížnost, protože nekterý mise byly fakt docela drsný - hlavně ta poslední.
0 0
možnosti

McMichal

2. 11. 2001 11:21
Re: Savy a obtížnost
Snížit obtížnost na úkor inteligence protivníků, to ne, to už by tam pak jenom stáli a křičely ALARM, ALARM, pif, paf errrrrrr, dostal jsem to. Chtělo by to ještě zvýšit Inteligenci, jak autoři slibují, ale také zase přidat výhod, nebo některé vlastnosti na naší stranu. Až, jestli dostanu do rukou druhý díl a nebudese mi to trhat tak, že z toho dostanu epileptický záchvat, určitě to budu opět hrát na nejtěžší, abych měl co největší požitek ze hry a aby my to dlouhou dobu vydrželo.
0 0
možnosti

Cancri

2. 11. 2001 8:58
NO SAVE
UKLÁDAJÍ JENOM SRABI, TAK TO TAM SNAD NEBUDE, BYLA BY TO SAKRA ŠKODA
0 0
možnosti

Slam

2. 11. 2001 9:14
Presne tak!
Jen zadne zurive saveovani! IGI1 je mou dlouhodobe nejoblibenejsi hrou a nemoznost neustaleho savovani udelala hru mnohem zajimavejsi. V podstate jedina hra, kde jsem opravdu znal (a musel jsem) teren, v jinych hrach se proste slepe a neosobne zenete kupredu a kazdou chvili, kdyz mate dost energie save :( Co se tyce obtiznosti tak vubec nechapu - povazuji se za svatecniho hrace a projiti IGI1 na stredni obtiznost mi nedelalo zadny problem (az na posledni level :) SLM
0 0
možnosti

Bret

2. 11. 2001 6:53
Save
Doufám, že půjde během mise nahrávat pozici - nemožnost při realičnosti zraynění byla v jedničce smrtící a vyšší mise byly absurdní
0 0
možnosti

Snakes Team

2. 11. 2001 7:37
Já zase doufám, že pozice ukládat nebude, abych to tak rychle na nejtěžší obtížnost nedohrál (zvyšuje to adrenalin a přibližuje se to více skutečnosti). Raději, kdyby v každé misi byl alepoň jeden nebo dva záchytné body, kde by se hra automaticky uložila.
0 0
možnosti