Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Broken Sword 3 - opravdová revoluce?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radovan Rybovič

11. 9. 2002 9:56
Adventury v kostce

Zdarbuh soudruzi adventuristi!

Koukam, ze ste se docela dobre rozbehli a myslim, ze kazdej z vas ma tak trochu pravdu. Ale myslim si, ze tohle je proste otazka vyvoje. Ti z nas, kteri pamatuji jeste prvni dily Larryho (Leisure Suit Larry, by Sierra), ve EGA a VGA grafice  a jeho ovladani pomoci PSANYCH (!) prikazu, byli docela znechuceni, kdyz v adventurach zacal trend point-and-click. Pak ale prisli adventury jako Simon The Sorcerror, Kyrandia, Monkey Island, Gabriel Knight, nebo Indiana Jones a najednou nam tenhle system nikomu nevadil (tady musim nostalgicky vzpomenout na skvelou, dnes uz abandonwarezovou, Flight Of The Amazon Queen). Hrali sme to jako sileni, ve snaze dovedet se jake tajemstvi skryva Opici Ostrov, co pro Gabriela Knighta znamena rodinny titul Schattenjager. Pamatujete? A pak prisel nastup FMV (full-motion-video) a opet vlna protestu proti tehle technologii. Vsichni narikali, jak je to hnusne, ze nejni takova volnost pohybu, ze herecke vykony jsou ubohe. Ale pak prisli Shivers, Phantasmagoria 1(ave imperator!) a Phantasmagoria 2 a Gabriel Knight 2. Opet byli taci, kteri remcali a provokatnivne se opetovne pousteli do hrani starych Monkey Islandu, Kyrandie a Gabriela Knighta. Ale preslo neco malo casu a kazdy uznaval, ze Phantasmagorie a Gabriel Knight 2 jsou zlomovymi body v historii adventur (adventura totiz mela nejbliz ke skutecnemu zivotu a pouziti zivych hercu a realnych backgroundu dovedlo hrace uplne vtahnout do deje, at si rika kdo chce, co chce). Pak ale zacal upadek adventurniho zanru. Byly snahy o navrat zpatky k rucne kreslene grafice - byl to prave onen Broken Sword, jez spustil malou revoluci se svym Shadow Of Templars: nadherna grafika porovnatelna s Disneyovskymi kousky, paralaxne scrolujici backgroundy, vynikajici hudebni doprovod i dabing, ale zejmena propracovany a poutavy pribeh z BS1 udelal krale adventur sve doby. BS2 - The Smoking Mirror uz ve mne takove dojmy nezanechal, byl dobry, moc dobry, ale spis bych ho nazval datadiskem k BS1. No a pak uz to slo raz na raz - rozmohly se nam tady 3D akce, rozvijela se 3D grafika, do popredi se dostal zanr akcni adventury. Kdyz Jane Jensen dopsala scenar pro Gabriela Knighta 3, nikdo uz nepochyboval, ze se Sierra nikdy nevrati ke klasicke rucne malovane grafice, nebo FMV. Bylo rozhodnuto udelat Gabriela v 3D. Mam-li se priznat, zamrazilo mne. Nevedel jsem si predstavit, jak to vubec chteji udelat a v mysli jsem uz GK3 pohrbival. Pak jsem ale dostal do rukou krabici s hrou, nainstaloval ji a vsechno se zmenilo. Pamatuju si na ten den porad, jako by to bylo jen vcera - meli sme s kamarady jit na house-party, tesil sem se na to uz nekolik dnu, ale kdyz vecer pro mne prisli, mne se nechtelo nikam jit. Se sluchatky na usich, v zatemnene mistnosti jsem hral jako o zivot. Bylo to kouzelne - mel jsem pocit, ze jsem soucasti deje. Kamaradi mne pak na ty party vytahli, ale ja jen cekal az to vsechno skonci a ja budu moct zase propadnout 3D svetu Gabriela Knighta.

Priznam se vam - od te doby jsem krome Myst III - Exile nehral zadnou adventuru. Nekdy si nainstaluju nektere starsi hry, trochu pohraju ale jinak nic. Mozna je to tim, ze adventur je min a min, az bych skoro rekl, ze zadne. Mozna je to ale necim jinym - proste se vsichni casem menime a v pameti si uchovavame a idealizujeme to krasne, co jsme prozili a porovnavame to s tim soucasnym a pravidelne pronasime klasicke: 'Stare dobre casy'. Necitite to? Nemate pocit, ze uz se nedovedete tak nadchnout pro nove veci? Starneme a stejne tak, jako ti pred nami, kteri byli znechuceni nahrazenim psanych prikazu v adventurach systemem poin-and-click, dalsi zase FMV, sme znechuceni 3D. Zadnou latku neni mozne zvedat donekonecna a kazdy z nas zrejme uz tu svou nasazenou ma. Ja taky a tak jen povzdechnu: KDE JSOU TY STARE DOBRE CASY, KDY ADVENTURA BYLA KRALEM?

0 0
možnosti

Petr Ticháček

11. 9. 2002 18:07
Jee, nazdar Upire! Tebe jsem dlouho "neslysel" a "nevidel"! Doufam, ze jsi celou dobu nevisel vzhuru nohama v nejake temne jeskyni? :-)) Jak zijes, chlape? Ale jinak - a tohle minim pro vsechmy - upir v te sve uvaze zminil jednu podstatnou vec: evoluci. Ten priklad s adventurkami z 80. let, kdy se prikazy zadavaly z klavesnice, je idealni. Bohuzel mne jeste tahle doba (herne) nezastihla, mam k nim sice uctu, ale vracel bych se k nim jen velmi tezko. A chtel bych videt vas, kteri na 3d a v tomto pripade hlavne na ovladani na klavesnici nadavate,jakl byste se tvarili, kdyby podobna hra vysla dnes. 2D, s nadhernou grafikou, ale s rucnim zadavanim prikazu. Povim vam, co bych udelal ja jako recenzent: smetl bych ji mavnutim jedne ruky (no, zase tak prisny bych mozna nebyl :-)). A vy byste udelali totez. Za nejakych deset, patnact let se budou nasi synove a dcery chovat naprosto stejne k point-and-click systemu. A bude na tom neco zvlastniho? Ne. Vsechno se vyviji a nema smysl se tomu branit... je to marne. Prichazi nova generace a pro tu neni (nebo nebude) point-and-click system zajimavy. Ale zpet k BS3. Ja se nebojim 3D. Nebojim se noveho ovladani. Naopak - tyto novoty vitam (ze zvedavosti). Bojim se hratelnosti, aby to nebylo jen o skakani a o utikani, aby to nebylo jednoduche tak, ze to dohraju za jedno odpoledne. Z tohoto mam obavy. Tvurci nas ujistuji, ze tomu tak nebude, ale kdo videl ten trailer, toho muselo alespon trochu zamrazit.
0 0
možnosti

Jan Jankovic

11. 9. 2002 9:25
Tak to ano!

Je jasne ze hra delana primarne na PS2 (PC verze v nedohlednu) bude opravdu tim pravym prulomem a obnovenim zasle slavy adventur. Tomu uz snad nemuze verit ani totalni optimista.

A 2D ze omezuje tvurce, to je opravdu smesne, jedine omezeni je v jejich hlavach. Jak je to 3D skvele, pohrajem si s kamerama, bude to jak film! Bude to jen neprehledne a zmatecne, ve filmu nemusim navigovat panaka a celkem mi nevadi kdyz se zmeni zaber kamery 5x v jedne scene. Nevidel sem JEDINOU 3D adventuru kde by treti rozmer byl opravdu funkcni a byl to prinos pro hrace. I Grim Fandango i GK by sel v POHODE udelat ve 2D. 3D je jen z nouze cnost.

Definitivne jsem vyradil BS3 se sveho "zebricku ocekavanych her" Az vyjde uvidime, snad budeme vsichni mile prekvapeni, ale ja tomu neverim.

0 0
možnosti

--- Miser ---

11. 9. 2002 0:15
...
no po přečtení toho článku už to vidím trochu světleji ... minimálně, že se nebude střílet - pomalu už jsem viděl George s rotačákam a se čtyřma granátama u pasu
0 0
možnosti

Petr Poláček

11. 9. 2002 0:42
Stejne je hluboko uvnitr meho mozku zaseto seminko neduvery. Cely koncept mne osobne az moc pripomina hru In Cold Blood - jenz vysla jak na PC tak i na konzolach. Byla to akcni adventura - adventura s primesi akce, jenz pres svoji kvalitu upadla v zapomeni. Take tam byly prvky jez jsou menovany v clanku a ciste nahodou je autorem take Revolution. 3D adventury jsou jiste nevyhnutelne, jdou udelat dobre (Gk3, Grim Fandago atd.), 2D + paralax scrolling + nadherne kreslene ci renderovane backgroundy = (pro mne osobne) splneni mych adventure snu
0 0
možnosti

Petr Ticháček

4. 9. 2002 18:47
Zdravim vsechny. Na prosbu Mr. Laudáta zde zverejnuji nasi mailovou konverzaci ohledne BS3. ------------------------- Dobrý den, rád bych přispěl do diskuse, ale nechci se registrovat (uvádět adresu) v čím dál uživatelsky nepřívětivějším systému Bonuswebu, tak alespoň takto reaguji na Váš příspěvek k BS3. Píšete: "...naopak si myslim, ze 3D zanr adventur ZACHRANI. Jak dlouho myslite, ze by 2d adventury jeste vydrzely v modernim komercnim svete? Dal bych jim rok, nanejvys dva. Myslim tem opravdu dobrym. KG3 byl genialni a predbehl dobu, jelikoz to byla velka zmena a adventurni "tradicionaliste" ji neprijmuli. Podobne byl na tom Grim Fandango. Tohle by ale byla debata na dlouhe hodiny :-)). Osobne si myslim, ze pokud za nejake dva roky vyjde opravdu kvalitni adventura, bude jedine ve 3D. Pokud budou vznikat 2d adventury, budou se do nich poustet jen male firmy s malym rozpoctem a ty nikdy zadny extra velkolepy projekt nevytvori. Historie se opakuje - kralem se zase stanou Lucas Arts, Sierra a Revolution, kteri se vsichni vratili ke svym korenum, pochopili vyvoj herni sceny a investuji penize do 3D "interaktivnich adventur". A ti mali budou hrat druhe housle. I na jejich hry se ale tesim - me se libi jakakoliv adventura, bez ohledu na 2d/3d nebo na to, jestli se ovlada mysli, nebo klavesnici. Hlavne, kdyz je dobra." -------------------- odpověď: To je jako říkat, že fotografie zachrání upadající kresbu nebo že film zachrání upadající fotografii. Tradiční kreslená adventura prostě má svůj smysl, stejně jako komix (který nebyl nahrazen fotkou) nebo kreslený film (nebyl nahrazen hraným filmem). Ano, firmy jako Lucas Arts, Sierra a Revolution jsou zavedené značky a mají prachy, takže budou hrát ve světě adventur svoji roli, ale cesta, kterou se dali, vede možná do pekel (speciálně to, co se zatím dozvídám o BS3 mě docela děsí), bojím se, že jejich projekty budou propadákem - staré hráče ztratí a nové nezískají. A pak se řekne: hm, ony ty adventury jsou opravdu definitivně mrtvé, to bylo přece dávno každému jasné. Anebo to bude naopak úspěch, což bude stejně tak smutné: je to jako v hudbě na MTV - na staré publikum z osmdesátých let, co čekalo, že zpěvák musí přinejmenším umět zpívat a skladatel hudby znát noty, se totálně vykašlali. Nová generace jim sice pochybné novinky sežrala i s navijákem, ale je to hodně depresivní podívaná. Osobně sázím na úplně jiné koně, právě na nezávislé vývojáře, kteří nemyslí v první řadě na prachy jako zavedená studia. Bohužel se zdá, že se ve světě her komercionalizace projevuje ještě více, než kde jinde, což je neštěstí. Jinak ano, Grim byl opravdu vynikající adventura ve 3D, ale stejně mám pocit, že navigace pomocí kurzoru v tradičním stylu point-and-click je podstatně přesnější a jednodušší, než navigace pomocí celé postavy, která kurzor de facto supluje (a v tomhle případě vím celkem dobře o čem mluvím, protože jsem s Grimem při překladu strávil asi víc času, než průměrný hráč). A mám pro Vás ještě jednu speciální poznámku, snad budete vědět, o čem plácám: Radši se budu vždy dívat na svou oblíbenou Dariu ve 2D, než ve 3D :-)) J. Laudát odpověď: Zdravim, ja s vama v podstate souhlasim, ale je nutne se na vec divat s ohledem na vyvoj trhu. Kdo dela hru, chce na ni vydelat. A kdo chce vydelat hodne, adventuram se zdaleka vyhne. A kdo chce presto vydelat na adventure, musi se postarat o to, aby se ji prodalo co nejvic kusu. A - bohuzel - ted leti 3d. Samozrejme zde mluvim o vysokorozpoctovych titulech. Obavam se, ze ani vyjimka jako Syberia se nebude prodavat dostatecne dobre (prvni znamkou byl nezajem ceskych distributoru zaplatit vysoky licencni poplatek, a tak museli v Microids po 2 mesicich jednani slevit). Takze ja jsem rad, ze mamuti firmy opet delaji adventury, protoze jen ony muzou sirokou verejnost upozornit na to, ze tenhle zanr je dobry. A pokud se jim to povede, bude to znamenat zvyseny zajem o adventury a tim i zvyseny zajem vyrobcu tyto hry produkovat. Ovsem mate pravdu v tom, co se z techto revolucnich adventur vyklube. I ja mam strach. Videl jsem trailer z BS3 a bylo tam same skakani a lezeni po stenach. Mam obavy, ale verim... Anabaze na fotografie a filmy je trefna. I ja bych si zahral radsi animovanou adventuru ve stylu Shreka nez 3d hry, ale vyvoj takove hry by se tvurcum financne nevyplatil. Takze se ji asi nikdy nedockam, mozna v dobe, kdy se adventury zase vrati na vysluni a 2d se vrati do mody po te, co se 3d vsichni nabazi. Ale prave proto, aby se adventury na vysluni vratily, jsou podle mne potreba tituly jako BS3 nebo Full Throttle. A at uz dopadnou jakkoliv, urcite budou lepsi, nez Daria :o)))) Takhle to vidim ja. BigPeter odpověď: Podivné teorie, ke kterým se dopracoval Cecil, už dávno vykládali lidé ze Sierry i jinde a výsledek dobře znáte. U Revolution mě to mrzí tím víc, že jsem měl jejich hry snad ještě raději, než ty od Sierry. Problém je, že velké firmy už adventury v podstatě nedělají - vytvářejí často něco úplně jiného a pokouší se to prodat jako adventury, takže se nakonec kromě pohřbívání starých dobrých adventur snaží ukrást žánru i jeho jméno. A novináři jim to bohužel většinou "baští", osobně jsem docela otráven ze všech těch hlášek, že "adventury umírají, protože lidé nechtějí u her přemýšlet" nebo že "cesta vede pouze přes plné 3D, protože to lidé chtějí" a že "v adventurách musí být víc akce, protože by se jinak hráč nudil" a že "point and click je zastaralé ovládání". Není snad recenze adventury, kde by to nestálo. (Teď nemluvím o vás, Bonus jsem už dlouho nečetl.) Lidé bohužel chtějí až moc často především to, co jim cpe marketing a tisíckrát opakovaný nesmysl se občas stane skutečností. Já ale nechci nikde lézt a hopsat a zírat přitom na prkenné panáky, co vypadají tisíckrát hůř, než kresba (a nejsem sám, podobných názorů čtu ve fórech mraky). A ovládání? Je to jakoby Microsoft vydal Windows, které se dají ovládat jen klávesnicí namísto myší a rozhraní bylo jen ve 3D, protože "to teď letí". Anebo byly v knihkupectví jen holografické knížky, protože obyčejný plochý papír a písmenka jsou nemožně zastaralá. Prostě nevěřím příliš, že to je cesta, jak vrátit adventury na výsluní a pokud výsluním rozumíme masovou popularitu, tak ta se většinou stejně týká věcí, co pěkně zapáchají. Jako ve filmu nespoléhám na hollywoodské blockbustery a v hudbě na další klony Luneticu, věřím i ve hrách už jen těm malým, co podle vás mají "hrát druhé housle". A i tu Dariu si vážně vychutnám, ovšem kreslený seriál (ve 2D!!!), nikoliv hru :-) J.L.
0 0
možnosti

Robotron ***

4. 9. 2002 21:21

Uf... Skoro ani neverim, ze sem to precet cely... No, stalo se. Souhlasim s J. Laudatem naprosto stejne jako s BigPeterem (jak jinak)

Pro BigPetera: Daria je naprosto vybornej serial, davali to na Mtv (mozna davaj, nevim) a i na CartoonNetwork sem na to kdysi koukal. Vedle Simpsnovejch, Dextrovy laboratore, Rena a Stimpyho muj nejoblibenejsi. Nekdy to skoukni, fakt bozi...

0 0
možnosti

Pavel Dobrovský

1. 9. 2002 23:40
Broken Sword 3 je adventura!
Ona je otazka definice, co je to adventura. Jeden si mysli,  ze jde o lamani mozku nad kombinacnimi problemy (LucasArts), jiny, ze jde o vypraveni pribehu s jemnymi komplikacemi (Stupid Invaders) a dalsi, ze je to akcni hra bez prehrsle strileni (Thief). Klasicke adventury lucasackeho stylu jsou ze zakaznickeho hlediska pohrbene. To je jako s knihami: King nepise dobre knihy kvuli tomu, ze by byl kdovijaky inteligent, ale kvuli schopnosti vypravet a popisovat a byt realisticky pri modelovani charakteru. Zapletka (hnaci motor, IMHO) prestala byt v interaktivite, ale je v sekvencich mezi interaktivnimi bloky. Hraci vyzaduji polopaticky vylozene udalosti a ze me, BigPetera nebo kohokoliv z vas to sere asi nikoho nezajima. Adventure zkratka zmenila specifikaci sama sebe=akce+cartoonovitost.
0 0
možnosti

Robotron ***

2. 9. 2002 0:15
Definice adventury?
Ale to je prece nesmysl. Lamani mozku nad kombinacemi je hra logicka, akcni hra bez prehrsle strileni je porad akcni hra... To neni o tom co si kdo mysli... Specifikovat dnesni adventury jako akce+cartoonovitost je velice podivne, mozna tyto prvky v dnesnich hrach zastoupeny jsou, ale adventura je byla a dycky bude vypraveni pribehu.
0 0
možnosti

Reyden www.morrowind.cz

1. 9. 2002 18:32

Docela chapu jak postupujou vyvojari her : jsou to obchodnici a ne armada spasy, takze jim jde hlavne o zisk... a ti si kouknou na zebricek nejprodavanejsich her a tam objevi hry typu tomb raider 100x jinak a reknou si: my sice udelame adventuru, ale radsi ve 3d ... 2d hry se tak neprodavaj. A taky by nemela bejt moc dlouha aby to prumerneho hrace bavilo az do konce. A taky by nemela bejt moc tezka a proto udelame help na kazdem kroku ... apd. Jde jim o to prodat co nejvic kousku ... ja to chapu, nejsem zadnej smotlacha ;-) ale je mi z toho docela smutno ...

jenom doufam ze tady vzdycky zustanou mensi vyvojari ktere budou vyrabet i hry ktere nejsou jenom o tom vyzdimat z lidi co nejvic penez ale ktere se budou moct dat i hrat (the longest journey, syberia apd.)

v soucasne dobe nevidim duvod proc by musely bejt adventury ve 3D ... hra lepe vypadat nebude stoprocente ... A gdyz jsme u toho ... ta grafika je docela slaba, teda aspon na tech obrazcich ... gdyz uz vezmu toho blbyho morrowinda tak je tam mnohem lepsi  voda">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile3.gif'> voda vypada jak voda (gdyz na to mate masinu ;-), strida se tam noc a den, bourky, dest, pisecne boure ... a je to hra ktere uz je par mesicu venku ... a adventureni si tam uzijete taky nad hlavu ...

0 0
možnosti

Jan Jankovic

1. 9. 2002 17:10
3D

Uvidime. Ty obrazky sice URCITE jsou hnusnejsi nez BS1, ale me u adventur vzdy slo o pribeh. To je to co cloveka drzi u hry. Graficke provedeni uz jenom podpori celkovy zazitek. Takze se 3D nebranim pokud je dobre provedeno. Myslim, ze treba k Grim Fandango s jeho genialnim pribehem a prostredim, se 3D i celkem hodilo. Ale u GK to 3D spis rusilo a i komplikovalo - v podstate to odtrhava od pohlceni hrou, kdyz se neresi problemy uvnitr pribehu ale pitome ovladani. V Monkey Islandu 4 sem zakysl jen diky tomu, ze sem sveho panaka nenatocil jak sem se mel. A v tom je ta chyba, blbe ovladani zabije i skvely a promysleny pribeh.

Pravda je ze BS3 ocekavam s neduverou. Mam strah z ovladani a ty obrazky nevypadaji zrovna jako Morrowind. Po BS2 se bojim i prostoduchosti pribehu.

Kecy o tom ze 2D click-and-point adventury jsou mrtve jsou opravdu jen kecy, neb Revolution vydava 3D adventuru tak to jinak ani nemuze byt ze. Problem je v tom, ze vymyslet smysluplny, dlouhy a rozvetveny pribeh a zabalit ho do nadherne 2D grafiky a pocitacove animace typu Anastazia taky neco stoji  a koupi si to jen hrstka lidi. Holt to neni masovy zanr, ovce nechteji premyslet, nechteji byt obtezovani necim tak nepraktickym jako je fantazie, chteji behat do kola a strilet. A vyrobci se snazi nalakat je alespon na tu grafiku, protoze ovce vedi ze 3D je in. Myslim, ze pro adventuristy jsou ty male a amaterske vyvojarske skupiny pozehnanim, jeste tam je hlavni veci nadseni a zapal, ne penize, a kazdy rok se nejaka adventurni perla objevi... 

0 0
možnosti

--- Miser ---

1. 9. 2002 17:15
přesně tak

lenost, lenost a ještě jednou lenost ze strany REVOLUTION

pokud se chtějí pouštět do 3D, budiž, ale jedině se super cell-shadingem, tak, aby nebyl poznat BS2 od BS3

0 0
možnosti

Honza Koldas

1. 9. 2002 16:21
2D vs 3D
Podle me se BS 3 povede uz jenom protoze ho delaj Revolution a uvidite ze Sam a Max 2 a Full Throttle 2 budou bomby - myslim si si ze uzavrou takovihle diskuse o tom jestli je lepsi 3D nebo 2D. Simon 3D byl bozi jenze vetsine lidi se nelibila grafika -  trochu nekdy nechapu ze lide kteri si i dnes radi zahraji starsi adventury ktere maji horsi grafiku ( ne vsechny samostrejme ) a na nic si nestezuji ( nebo se jim ta grafika libi ) at tak ci onak mouhou si zahrat graficky hezci adventurky ( ve 2D napr. Curse of Monkey Island ), ale hraji ty ( graficky ) horsi - je to divne ze nekdy se to da prkousnout a nekdy. Jinak si vzpomente na Escape from Monkey Island - byl bozi a lide ho hrali ackoliv byl pseudo 3D. Ja si myslim adventury budou skvele nadale i kdyz budou 3D. Mozna sem to napsal trochu ostreji ale urcite to tak bude. Uvidime...
0 0
možnosti

--- Miser ---

1. 9. 2002 17:03
grafika

proč se líbí grafika ve starejch adventurách? protože ve své době byla na špici a nic lepšího udělat ani nešlo (navíc v nich panovala atmosféra, která se v dnešních adventurách hledá jen těžko --> grafika tak ustupuje do pozadí) ... za to až se za 5 let někdo podívá na neuvěřitelně odfláklýho SIMONa 3D, bude si myslet, že si nějaký polodebilní dítko hrálo s 3D studiem a omylem vznikla hra -> kdyby SIMON 3 vypadal stejně jako jednička, zahraju si ho daleko raděj, a rozhodně bych nebyl sám

jsou 2 3D adventury, který ještě respektuju - Grim Fand. a GK3

a to, že 3D nakonec zvítězí, je pochopitelně pravda - je otázka kdy -- momentální rozporuplné výlevy (kromě dvou výše uvedených) tomu ovšem naznačují jen pramálo a tak bych si tipnul, že si ještě pár let počkáme

btw.: šetři slovem boží

0 0
možnosti

Reyden  

31. 8. 2002 11:27
3d - adventure killer
3D zabilo Gabriel Knighta ... a zabije to i Broken Sword
0 0
možnosti

Robotron ***

31. 8. 2002 11:43
To bych teda netvrdil... GK3 byl skvelej. Nerikam, ze lepsi nez 2D klasiky, ale melo to neco do sebe... Ja myslim, ze BS bude dobrej (pokud tam nebudou zhovadily 3d akcni sceny).
0 0
možnosti

mega mecha_borec

30. 8. 2002 19:07
v tomto pripade sem optimistou a myslim si ze BS3 bude skvelej. jak dlouho existuje tzv. pointn click  system v adventure hrach? hm? tipuju tak deset let, minimalne. a to je podle me sakra dlouha doba po kterou tento system prochazel pouze obcasnou evoluci. a prave ted nastava cas pro revoluci! a revolution soft(maj to taky v jmenu, nakonec) sou k tutomu ukolu ti nejpovolanejsi z nejpovolanejsich:) jinak doufam ze pribeh doopravdy nebude moc vetveny(zastavam nazor linearni pribeh se proziva proste lip-neco jako knizka) a ze si panove odpusti ty vydrsly cerny forky typu dzungle v BS2. uz se na to nemuzu dockat. a ta graficka. mnam, mnam.
0 0
možnosti

Reyden  

31. 8. 2002 15:30
tvrdit ze point and click system je zastaralej a potrebuje obnovit je to samy jako gdybys tvrdil ze tetris s kostickama je zastaralej a mel by se hrat s koleckama ve 3d a s davidem beckhamem jako hlavnim hrdinou
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 14

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Předplatitelé PS Plus dostanou v květnu fotbal i kyberpunkovou akci

novinky 2. 5. 2024 0

Nabídka pro předplatitele služby PS Plus je tento měsíc mimořádně pestrá. Hlavním tahákem je...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 14

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 7

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!