Deckard Cain
9. 10. 2001 11:48
ToD vs. LoD
Mila Alenko,
je zcela zrejme, zes nepochopila koncepci tzv. character buildingu, ktery je zakladem uspechu cele serie Diabla od Blizzardu. Nikoliv grafika, nikoliv repetetivni niceni hord nestvur, nikoliv pribeh, ale masivni multiplayer, variabilita tvorby postav a mnozstvi vyberu specifickeho vybaveni a obchodovani s nim je duvodem, proc je Diablo II/Lord of Destruction takovym komercnim uspechem.
Diablo II neni RPG, i kdyz nese jeho nektere prvky, a neni ani akcni hrou, i kdyz je nutne pri jeho hrani mit ostry zrak a hbite prsty. Pokud bych byl nucen ho nekam zaradit, rekl bych, ze Diablo II je MUD z kategorie ROMu s vybornym grafickym rozhranim a dobre zvladnutym sitovym jadrem.
To se bohuzel neda tvrdit o ToD, a proto je jakekoliv jejich srovnani, nerkuli tvrzeni, ze je ToD lepsi nez Diablo II, totalne mimo obraz. ToD je docela kvalitni hra, ale silne pochybuju o tom, ze nekdo pri jejim hrani stravi stovky a stovky hodin, podobne jako je tomu u statisicu hracu Diabla.
Mou kritiku prosim neber jako kritiku od zatvrzeleho fanouska, ktery neda na "svou" oblibenou hru dopustit, ale jako strizlivy pohled na Tvou povrchni (uzasna renderovana grafika !!) a nezasvecenou (akcni RPG Diablo II bylo pokoreno !!) recenzi. Ocenil bych, pokud by ses pro priste venovala misto psani podobnych recenzi necemu jinemu, navrhoval bych napriklad vysivani nebo vareni. Jsem si jist, ze by to bylo ku prospechu vsech zucastnenych.
S uctou,
Deckard Cain, v.r.