- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Úplně mě polilo horko při představě, že tam dojdu a ten mostek chybí. KRNAP zavřením cesty jistě ušetřil spoustu zoufalých telefonátů na Horskou službu, že tam někdo došel a neví co má dělat...
Ja bych tam zadny mostek nedelal, at turista preskoci potok nebo si holt slapne do vody, nikomu by se nic nestalo.
To je ale desivé ako tam na tom MOSTE robia tí pracovníci nezaistení pred pádom z výšky....
A co tak si vzit priklad z alp. Jednoduse na podzim mostek odmontovat(stejne se tam v zime nesmi-laviny) a na jare namontovat, takhle kazdou poradnou zimu budou platit mostek novy.
jo a přes zimu by ten mostek strčili do přilehlého skladu, že?
Podívejte se na fotku č.10 - o tom je KRNAP - všichni musí pěšky, jen Krnapák si veze zadel na čtyřkolce - v létě můžete tyhle šmejdy vidět na hřebenech i v místech kam se nesmí ani na kole
A co vám na tom přijde divného? Pokud tam pracují tak čtyřkolka je přeci jen užitečnější než to oběhat - odnosit ...
Možná by bylo lepší místo těch trámků na přemostění použít třeba celé modřínové kmeny, aspoň o průměru 40cm, ale jak je tam dostat ???
V Tatrách po povodních postavili lávek několik a do týdne...
Teď by to byla zbytečná práce. Sníh se musí nechat odtát. To Vám nedochází, vy všeználku