- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.
Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...
Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...
Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.
Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).
Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.
Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.
Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.
A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.
Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...
Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".
Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.