- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Si tak pořád kladu otázku, na základě čeho dospěl ruský lid k přesvědčení, že jsou světová velmoc.....?
No, v něčem těm světovým tabulkám mužik vládne - o tom žádná. Například v kategorích chudoby obyvatelstva, nemocnosti, promořenosti drogami a alkoholem, střední délkou dožití a prudkým úbytkem obyvatel se spolu se zeměmi rovníkové Afriky uchází o přední příčky.
Takže jim jejich dojem neberme anžto spokojený mužik znamená relativní poklid ve Světě, zatímco frustrovaný prostý Rus si žádá velká gesta svého vůdce (viz okupace Krymu).
V UAZu jsem se svezl v životě jen jednou a stačilo mi. Sice ne v terénu, ale po těch cca 50km po okreskách jsem měl vymlácenou páteř a ofouklý krk, týden jsem se z toho sbíral. Přiznávám, nejsem ruský člověk a chápu, že před užitím UAZu je potřeba požít tak půllitřík vodky, aby se člověk před jízdou zocelil.
No vidíte to. Sám to víte a přece si stěžujete. Nejste vy náhodou povoláním nespokojený abstinující kverulant?
Mechanické ovládání není na škodu, ba naopak. Těžko si v tajze na Sibiři opravíte vypálenou elektroniku ovládání připojení přední nápravy, zatímco mechanické táhlo a západku opravíte s trochou nadsázky i kusem klacku a kamenem. V mém Jeepu je připínání přední nápravy taktéž čistě mechanické (přídavka NP231, pro znalce), to funguje za každého počasí a není na tom nic, co by se mohlo pokazit. Vyzkoušel jsem si i řízení UAZu, chvíli mi trvalo si zvyknout na řazení s meziplynem (auto nemělo synchrony v převodovce), ale pak jsem jeho přednosti mimo silnice ocenil.
Já tu adoraci elektronikou a výbavou moc nesdílím, razím zásadu, že co v autě není, to nemůže být zdrojem problémů.
Ale tak musím uznat, že hlavně ta Buchanka má jistý kouzlo. Někdy bych se v tom i rád svezl.
Tak na jízdu je to horor - není o co stát.
Posaz za volantem nepřirozený, pedály se musejí našlapávat shora....
...prostě návrat skoro o 50 let zpět
Nelícující díly, příšerné dílenské zpracování. A to je to, co je vidět. Pod kapotou to bude jistě mnohem horší. Upřímnou soustrast tomu, kdo za toto utratí své peníze
dela to co od toho ocekavam, opravitelne na kolene a za zlomek dnesnich nakladu na opravy, vyjede to vsechno, vydrzi to vsechno a musim zaklepat - nikde me nenechala...
Penez mi lito neni
Spokojeny majitel Nivy
Při shlédnutí těchto ruských technologických výdobytků na čtyřech kulatinách se mi na jazyk dere otázka, kdeže asi jsou ty spousty nablýskaných konceptů z různých výstav samochvalné ruské dovednosti, které už dle tehdejších proklamací musí přece nějakou tu dobu sjíždět z výrobních pásů v minimálně desetitisícových sériích.
Je otázkou, jak se na rozdíl od těchto tváří a budou tvářit ruské VW, renaulty a všechny jež v rusku své výrobky vyrábějí . Ještě je dobře, že škodovka své karoqi a kodiaky bude souběžně vyrábět v německu a nikoli v rusku. Opravdu nevím zda jsou lepší ruské nebo rumunské renaulty. Ale Duster se v celku povedl, a jako levné farmářské vozidlo se i v ČR dost používá. Neznám farmáře, jenž po roce 1990 dal přednost Nivě pokud se nejedná o restituční náhradu k navrácenému majetku.
Prostě,pokrok nezastavíš! :-))
Jistěže. Jde jen o to, kterým směrem se ten vývoj ubírá. V tomto případě se evidentně jedná o regresivní směr.
Toho patriota jsem videl i nazivo.proc ma tak maly kola ??
Nedostatek materiálu, nebo rozumu. Případně obojí.
Lady, Nivy, Uazy se sem dovazely bez preruseni od plysaku. Ale pozor! Nikdy nebyly nejak zvlast lacine a nikdy nemohly konkurovat Dacii
Duster zas tak dlouho venku není, do té doby v kategorii "relativně levné auto pro myslivce" bezkonkurenčně vedla Niva...
proč je podle redaktorů UAZ 452 "legendární" , kdo s ním jezdil ví své, nepřesné řízení s vůlí půl otáčky volantu,stejně nepřesné řazení,špatné brzdy, hrozná kvalita, a už vůbec nemluvím o komfortu jízdy, posaz, sedadlo, topení.... jediné co se dá pochválit je pohon 4 x 4 což je v Rusko nutnost, a velká světlá výška což je také nutnost... a UAZ 3151, to je stejné , jen v bledě modrém......Toyota LC řady 70 , mercedes G ,Land Rover to jsou legendy...
Vy jste zřejmě nepochopil "širokou ruskou duši": na Rusi se totiž může stát legendou kdokoliv či cokoliv, co vydrží na tamním trhu déle než je obvyklé u srovnatelných lidí nebo produktů. O užitnou hodnotu, nebo nedejbože dokonce o kvalitu, se tam přitom ale vůbec nejedná. Hlavně, že je čím se přepravovat.