- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby tam ten blázen na motorce nejel dle vyšrřování přes 200, tak by to takto nedopadlo.
Zase Trotina. Tolik nehod a jak vidím, nic nezměnila ani výstavba odbočovacích pruhů. Takže to vypadá, že brzy tu bude sedmdesátka.
chudak motorkar, zbytecne zemrel kvuli hlouposti druheho.
Trochu ukvapený závěr, když se vyšetřování ještě neuzavřelo. Co když je to přesně opačně?
Jaký smysl má něco vyšetřovat, když jsou oba po smrti? Je to samozřejmě tragedie, ale vyšetřování už nikomu nepomůže.
Když znáte příčinu jedné nehody, může to pomoci zabránit jiné nehodě. To je základní princip prevence. V dopravě tento princip funguje zhruba 200 let, v hasičině ještě déle, v bezpečnosti práce zhruba od konce 19. století.
A ty reflexní prvky něco upravuje? Jako jejich umístění, velikost či reflexi?
Reflexní vesta musí například splňovat jistou normu.......
Neupravuje, cituji:
""Pro chodce to znamená pořízení jakéhokoliv reflexního oděvního doplňku, pokud již oblečení prvek má, je to dostačující,“ vysvětluje ministr dopravy Dan Ťok."
Čili asi stačí třeba všitý kousek reflexní nitě u zipu bundy a je splněno. Loni v prosinci byl v TV zprávách jakýsi vedoucí policajt, který nebyl 2x nadšený z toho, že ke splnění zákona stačí reflexní prvek 1x1 cm a 3x nadšený z toho, že nařízení neplatí v obci (asi aby mohli rozdávat víc pokut?)
Tragédie. Motorkář 54let, naleštěný Bandit, tak předpoklad (nepotvrzený) je, že spíš žádnou pilu nejezdí. Nicméně ty Suzuki prostě taky svítí naprd.
Uz sem taky potkal bezdomovce v noci uprostred meho pruhu. Zrovna predtim jelo neco proti, tak sem nemohl mit dalkove a videl sem ho dost na posledni chvili. Kdybych ho srazil tak bych si vinu urcite nepricital. A jel sem kolem 90ti.
jinak je to samozrejme tragedie a je k tomu bliz nez si clovek muze predstavit.